Citat:
Jag kan bjuda på lite faktiskt "skvaller" om Sven-Erik då jag tränat med honom en del genom åren. För det första så visste jag inte ens att han hette Sven-Erik innan programmet sändes. Jag har aldrig hört honom kallas för någonting annat än "Tarzan". Hur som helst så är han världens snällaste skönaste snubbe. Mer energi i kroppen än en tonåring. Märkliga stretch och träningsövningar har han för sig men det lär ju funka bra. En kropp som många 20-åringar bara kunde drömma om. Såg förstås ännu bättre ut för tio-femton år sen. En mytomspunnen figur. Raggar på allt och alla. Nåja tjockisar går fetbort för Tarzan så klart. Gifta som ogifta kvinnor. Vilket tyvärr lett till att han gjort sig ovän med några gamla vänner och ovälkommen på en del källargym men vad fan, finns inget ont alls i honom. Iaf inte medvetet. Hade fler haft hans syn på livet hade världen varit en bättre plats. Enligt dom som känner honom, eller åtminstone känt till honom i alla år, så ska han alltid varit en typisk playboy med många kvinnor runt sig och en väldigt luddig yrkeskarriär. Av nyfikenhet försökte jag nån gång fråga lite folk vad han jobbade med men antingen visst dom inte eller så hade "han aldrig arbetat på riktigt" så fan vet.
Tarzan om du läser här så king är du. Tack för underhållningen i tv och njut av din unga kärlek!
Tarzan om du läser här så king är du. Tack för underhållningen i tv och njut av din unga kärlek!
Jag känner Sven-Erik, väldigt bra dessutom. Din beskrivning av honom känns lite väl överdriven och man märker att du bara haft en ytlig relation till honom eftersom du inte ens visste vad hans egentliga namn var. Det du har rätt i är att han är världens snällaste, men det där att han raggar på allt och alla…? Att vara trevlig, pratglad eller ge komplimanger till någon innebär inte att man raggar. Han ser väldigt bra ut, syns & hörs och är en person med stark karaktär. Dessa saker kan folk uppleva som provocerande och därför störa sig på honom. Han jobbade som svetsare i många år och därefter som teknisk säljare, så absolut ingen luddig yrkeskarriär.
Sedan finns det alltid två sidor av ett mynt, tänker på det du nämnde om att han blev ovän med ”gamla vänner.” Hade jag hört att min vän raggat på min ex-fru så hade jag tagit reda på hur det egentligen låg till. Kanske var det ex-frun som raggade på vännen istället? Att agera i affekt och börja hota sin såkallade vän löser iallafall inga problem. Tänker inte säga mer än så för resten är gammal skåpmat.
Sven-Erik har alltid varit en bra vän till mig och han ställer alltid upp. Han och hans söta skånska har varit ett par i mer än ett halvår nu!