Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-25, 16:50
  #733
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Q3 nu

Tack, det blir F1 nu....
2024-05-25, 16:51
  #734
Medlem
Libertarismuss avatar
Inget mål. Ska Hallam behålla målvakten på bänken nu?
2024-05-25, 16:51
  #735
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neatless
Varför har man målvakten i båset när man ligger under med 3-7 med 40 sekunder kvar...

Hallam kompetens synas mer och mer😂
2024-05-25, 16:51
  #736
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neatless
Varför har man målvakten i båset när man ligger under med 3-7 med 40 sekunder kvar...


Sam Fattar inte bättre han tror på 4 mål sista minuten
2024-05-25, 16:51
  #737
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Griever
Nja; Tjeckien på hemmaplan och domare som viker sig ANINGEN kanske. Några domarbeslut som man kan ifrågasätta, men inget som gör att vi förlorar den här matchen.

Målvakt som inte pallade trycket vilket ledde till stort momentum för Tjeckien. De spelade detta bra; inget att snacka om.

Snack, Sverige hade övertaget rejält fram till 3-2. Till och med 4-2 som var en domarmiss och sedan en målvaktstavla så hade Sverige kontroll. Efter armbågen som 100 gånger av 100 är 5+match så fick vi istället 5-2. Trots det höll de sig kvar till 5-3, men då var det redan förstört mentalt. Domarna stal matchen och allt annat är lögn. Den stora frågan är dock hur spelarna kunde acceptera det. Är de med på cirkusen?

Kolla sista minuten om det ska vara 8-3 eller 7-3 för att ge sken av att vara fair play och oberoende är genomskinligt.
2024-05-25, 16:51
  #738
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Black.Panther
Fem snabba mål nu!

hahah
2024-05-25, 16:51
  #739
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av in84ever
Hur går det för Finland?

Finland har det nog ganska bra nu, jämfört med Sverige. Hade jag fått välja hade jag nog hellre åkt ur i kvarten med uddamålet mot ett stjärnspäckat NHL lag, än att vara guldfavorit och bli totalt förödmjukad mot fucking Tjeckien i semi.
2024-05-25, 16:51
  #740
Medlem
OlleLisss avatar
Inget mål, allt förlåtet SamHall
2024-05-25, 16:51
  #741
Avslutat konto
Sverige har sjunkit till botten vad det gäller hockey och fotboll i landslagssammanhang.Vi får trösta oss med att vi är världsbäst och en humanitär stormakt i världen!
NOT
2024-05-25, 16:51
  #742
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pol9gif
Ursäkter ursäkter buhuu
Har jag fel då? Sveriges tre största offensiva stjärnor är inte med. William Nylander ,Filip Forsberg och Elias Petterson. Folk blir förblindade av att så många bra spelare är med och tror att alla är med.

Sen betyder Necas, Zacha och Pastrnak mer för Tjeckien. Och jag vet inte riktigt vad man kan dra för slutsatser av det förutom att man kan konstatera att Tjeckien är ännu mer " Nhl-toppade " än Sverige sett till deras spelarmaterial.
2024-05-25, 16:51
  #743
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norkam
Vi är dåliga på att vinna semifinaler. De 35 senaste åren, då utslagsformatet använts i slutspel, har vi bara gått till final 12 gånger.

Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
Jävla junior misstag att skjuta i täck.

Nu pratar de jävla experterna om att målvakterna inte varit på topp ? Fy fan va dåligt, detta är fan inte målisarnas fel

Vi har inte toppmålvakter i detta VM, sedan fattar jag inte heller varför Sverige var favoriter, Tjeckien har toppspelare från NHL offensivt vilket vi helt saknar.
Karlsson han är inte bra, han är numera ytterst ojämn i sina prestationer, en bättre spelare i medgång.
2024-05-25, 16:51
  #744
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Tack, det blir F1 nu....


Där kan Sverige i alla fall inte förlora,

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in