Flashback bygger pepparkakshus!
2024-07-06, 02:52
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Det var inte mycket du hade till svar. Tror nog det är du som borde gå ut mer.

Om du är vaken kommer du att förstå. Sinom tid.
Citera
2024-07-06, 02:59
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kip.Kinkel
Om du är vaken kommer du att förstå. Sinom tid.

Du är bra på att förstöra andras tid. Gå och sätt dig i en skrubb och be någon låsa utifrån.
Citera
2024-07-06, 03:01
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Du är bra på att förstöra andras tid. Gå och sätt dig i en skrubb och be någon låsa utifrån.

Sov vidare beta cuck.
Citera
2024-07-06, 03:03
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Sov vidare beta cuck.

Åh, du kan de coola pojkarnas ord.

TS tar upp problemet att ni småpojkar inte vill dejta, du som är småpojke kan kanske förklara och kanske t o m bidra.
Citera
2024-07-06, 03:06
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Åh, du kan de coola pojkarnas ord.

TS tar upp problemet att ni småpojkar inte vill dejta, du som är småpojke kan kanske förklara och kanske t o m bidra.

Dejting är ett helvete för normala män. Den här konversationen tjänar inget syfte. God natt, och sov vidare.
Citera
2024-07-06, 03:11
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Dejting är ett helvete för normala män. Den här konversationen tjänar inget syfte. God natt, och sov vidare.

Du hade chansen att svara på en fråga men istället går du bara OT och gråtrunkar.

Normala män förstår att människor är i 3D.

Varför är dejting ett helvete för dig som är normal gråtrunkare, och andra pojkar?
Citera
2024-07-10, 19:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alexman
det finns inget fenomen som mansbarn. detta är bara manshat verkligheten är att dom männen är feminiserade till att inte vara maskulina eller gå in i mansroller.
100% av dom har blivit mentalt kastrerade av sin mamma. jordan petersson pratar om det devouring mother. narcissistisk o codependent. kvinnor som kön vill infentalisera pojkar och förhindra dom att utveckla sig själva på alla nivåer av samhället. genom psykisk misshandel i skolan och utkvotering från jobb och universitet. det finns inga dåliga eller svaga män utan saboterade män för allt är kvinnors fel.
att bara växa upp i ett matriarkatiskt samhälle leder till kronisk trauma
Gillar dina inlägg skarpt. Du har bra koll och träffar rätt.

Exakt så är det. Mansbarn är ett uttryck för kvinnans manshat. Länge har jag vetat att kvinnor är de riktiga hatarna och alltid har hatat i grupper på fejsbook, skvaller, baktalning, twitter och diverse andra ställen. Mansbarn är en man som kvinnan önskade var en man enligt hennes preferenser men som helt enkelt inte bryr sig. Det gnager alltid när kvinnan
Citera
2024-07-10, 19:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Jag tror inte att detta inte stämmer, utan det är nog så att båda könen tröttnat på relationer till stor del.
Eller hur. Kvinnor är de verkliga hatarna. Män är romantiker och kärleksfulla medan kvinnor är utnyttjare, parasiter, kräver i stället för att ge (vad är det för kärlek?), kärlek är när man ger av allt av sig själv till den man gillar för att man vill, tycker du kvinnor gör det? De är en hög parasiter. Baktalar och nedvärderar män. De vill att män ska få dem att skratta, kan inte horan få mig att skratta? Äckliga parasit.

Hata hata hata män sa Sara Larsson. Vad hade hänt om en man sa det? Vad hade hänt om en högt uppsatt manlig vd sa det?

Manshatet är sjukt utbrett. Död åt alla psykopathoror som ägnar sig åt hat mot män.
Citera
2024-07-12, 05:39
Jag tycker TS sista mening om att kvinnor känns som flat-earthers är enormt träffande och sant.

Dom har dålig koll på i princip allt förutom korta snuttar på tiktok (eller facebook om de är äldre) eller att "festa" tills dom är sisådär 30+.

Vad hände... Ptjaaa, det som hände var ju att män blev uppfostrade att kvinnor var jämlika oss vilket de aldrig var, och detta visste män om för sisådär 100 år sen.

Kvinnor skulle respekteras men det fanns bra och vettiga skäl till varför de inte hade rösträtt, varför man enbart umgicks med andra män, och speciellt så pratade man bara om djupare saker med andra män, aldrig med kvinnor.

Kvinnor tog hand om hemmet och familjen, och i något enstaka fall kunde någon höja sig men nej, kvinnor är ljuvliga i sin rätta plats och den är inte som en man.
Senast redigerad av priz 2024-07-12 kl. 05:42.
Citera
2024-07-14, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Jag tycker TS sista mening om att kvinnor känns som flat-earthers är enormt träffande och sant.

Dom har dålig koll på i princip allt förutom korta snuttar på tiktok (eller facebook om de är äldre) eller att "festa" tills dom är sisådär 30+.

Vad hände... Ptjaaa, det som hände var ju att män blev uppfostrade att kvinnor var jämlika oss vilket de aldrig var, och detta visste män om för sisådär 100 år sen.

Kvinnor skulle respekteras men det fanns bra och vettiga skäl till varför de inte hade rösträtt, varför man enbart umgicks med andra män, och speciellt så pratade man bara om djupare saker med andra män, aldrig med kvinnor.

Kvinnor tog hand om hemmet och familjen, och i något enstaka fall kunde någon höja sig men nej, kvinnor är ljuvliga i sin rätta plats och den är inte som en man.

alla kvinnor lider av dunning-kreuger. tror att dom vet allt men är dummast i rummet.
tills verkligheten träffar dom i ansiktet och då skyller dom på män som allmän ursäkt.
väldigt konstigt att detta dubbeltänk om alla män är monster o inkompetenta men bara män kan lösa det.
Citera
2024-07-14, 19:02
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Med avslöjade menar jag att det verkar som att fler och fler män skapar sig en uppfattning om kvinnor som är mer och mer i linje med MGTOW-tänket, det vill säga, typ, ger upp på kvinnor.

Hur har det blivit så? Är det på grund av sociala media?

Jag har själv hamnat i det de senaste åren där jag upplever att jag "genomskådat" kvinnor på det sättet att jag tänkt tillbaka kring olika relationer jag haft med kvinnor (romantiska eller ej) och inser att jag faktiskt ofta betraktar kvinnor lite som barn.

Jag upplever att de inte riktigt har koll på världen, har svårt att tänka rationellt kring världen och så vidare. Den här tramsiga "björn-vs-man"-diskussionen är ett exempel på det; det är som att kvinnor (som väljer björnen) totalt saknar förmåga att tänka klart. Jag menar, jag hade ju accepterat om en kvinna sagt "jag fattar att björnen är farligare alltså, men jag vill göra en politisk poäng här" - men så är det ju ofta inte.

Vad har hänt med samhället/kvinnor/män och hur blev det såhär? Jag tycker kvinnor numer känns som förvuxna, ilskna bebisar. Vad i hela friden hände? Unga män verkar inte ens vilja dejta längre (https://www.americansurveycenter.org...-arent-dating/), och jag har landat i samma. Kvinnor känns numer bara som en enda stor huvudvärk för mig.

Jag låter givetvis misogyn genom hela inlägget och det är inte min mening, men jag tror jag har blivit det eller åtminstone är på väg att bli det. Det känns jättekonstigt att tänka att jag ska vara ens bekant med en person som tycker att det är bättre att träffa främmande björnar än främmande män, alltså det blir typ som att vara kompis med flat earthers eller något.

Vad har hänt?
Lille vän... Inget, absolut inget nytt med den där misogyna retoriken. Tvärt om.
Citera
2024-07-14, 19:13
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexman
alla kvinnor lider av dunning-kreuger. tror att dom vet allt men är dummast i rummet.
tills verkligheten träffar dom i ansiktet och då skyller dom på män som allmän ursäkt.
väldigt konstigt att detta dubbeltänk om alla män är monster o inkompetenta men bara män kan lösa det.

Vi har haft en curlad generation som inte riktigt behövt betala för sig själva. De flesta har det blivit folk av iallafall. Men vissa har aldrig vuxit upp. De tar inte sitt jobb på allvar. De har aldrig riktigt funderat på hur det är att vara en annan person. De bara sätter sig själva i centrum. De kan inte hantera internet. De förstår inte skillnad på en text på skärmen och verkligheten. Det handlar inte om kön.

Det sagt har alla generationer haft sina egna unika problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in