Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2024-09-05, 02:39
Medlem
Pungsvings avatar
Ska alla tycka synd om pappan eller vad är poängen?
Citera
2024-09-06, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsving
Ska alla tycka synd om pappan eller vad är poängen?

Man får väl tycka som man vill, men de hade ju varit värre om han visste att de va hon.
Citera
2024-10-18, 19:38
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McGorba
I kort så sexchattade mannen med en brutta i flera månader. Sedan kom det väl på tal bland polarna under en resa att de följde en online-prostituerad från området. Han undersökte saken - och kom fram till att det var dottern han sprutat hejvilt till under flera månader. Han mådde piss och ville ta sitt liv. Nu har han har gått i terapi - även med tillsammans med dottern och de har en "närmare relation än tidigare".

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...fiskt-innehall

Vad känner ni om detta? Själv skulle jag nog skära av mig kuken och slänga den till räven.
Det får ju en också att tänka på hur många andra "pappor" och pappas kompisar, som sitter hemma och runkar till din/någons dotter. Festligt det låter!
”Råttan i pizzan”-skröna.

En fråga… Alla är ”någons” son eller dotter, på vilket sätt spelar detta alls någon roll på något sätt alls?
Citera
2024-10-18, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Det där är en vandringssägen. Har hört den massor av gånger. Även innan OF fanns, och då handlade det om andra sidor.

Aftonbladet återger något en norsk sexolog berättar. Det finns inget som säger att sexologen träffat personen utan det är en historia sexologen sin tur hört berättas.

”Jo, alltså, en klient till en kollega till mig …”
Ja, helt klart fake news.
Inte att någon pappa ovetande tittat på ens dotters OnlyFans utan hela efterspelet.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in