Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-29, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Kan väl vara bra som språngbräda mot bättre tider för Barcelona? Under tiden får Flick semestra i staden mot betalning.

Här är hans siffror
Ser inget speciellt i hans siffror heller.
Att träna Bayern, speciellt de åren,hade t.o.m Paco i Häcken kunnat få samma siffror.
Siffrorna för landslaget är väl inget man höjer på ögonen åt ,det är ändo Tyskland.
Bayern är/var en sjuk språngbräda för alla coacher,hur dålig man än var som coach fick man ta över ett världslag som var överlägset i Tyska ligan,vinner några titlar ,får tyska landslaget, sen fortsätter karriären i fina klubbar,tills man får en "fin" klubb i totalt förfall ,barca,där hans tränar skills kommer synas ...
Citera
2024-05-30, 15:57
Medlem
Congelados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso2
Sommarens stora svensksnackis blir väl annars Gyökeres. Vilka lag i behov av en toppanfallare kan realistiskt sett punga upp med vad som krävs?

Han trivs säkerligen toppen i Sporting och kan väl stanna en säsong till, CL-spel och så vidare... men samtidigt, inga garantier att intresset för honom är ens i närheten om ett år. Åldern gör ju sitt - han är inte "gammal" men i en tid då i princip alla klubbar trånar efter tonåriga talanger blir han inte direkt hetare på marknaden.

Det vore häftigt om han flyttade på sig till en riktigt stor klubb men det känns tyvärr inte jättesannolikt. Kanske bra det för landslaget dock!
PSG, Chelsea och Arsenal ryktas det om. Dom två första klubbarna mest troligt att han hamnar i någon av dom. Han lär lämna klubben i sommar definitivt skulle jag säga.
Citera
2024-05-30, 18:13
Medlem
Sesko klar för Arsenal nu, såg på twitter. Sa ju att dom skulle värva en anfallare!!
Senast redigerad av Ezity 2024-05-30 kl. 18:40.
Citera
2024-05-30, 19:13
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Sesko klar för Arsenal nu, såg på twitter. Sa ju att dom skulle värva en anfallare!!
Grym värvning utav Arsenal. Har du någon prislapp?
Citera
2024-05-30, 19:21
Medlem
Free12s avatar
Kalvin Phillips erbjuder sig till Barcelona.
Citera
2024-05-30, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Grym värvning utav Arsenal. Har du någon prislapp?

45 miljoner euro
Citera
2024-05-31, 08:24
Medlem
Nu när Göken, VG,ät skadad och ska opereras tror jag han stannar en säsong till..
Dels för klubbar kommer tveka köpa,för se han fortfarande kan leverera,samt Amorim stannar.

Men Conte som tar över Napoli vill ha Göken son ersätta kvara/Oisihem som säljs
Senast redigerad av drhasch81 2024-05-31 kl. 08:55.
Citera
2024-05-31, 09:25
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:

Ingenting är klart än, endast en överenskommelse mellan Sesko och Arsenal om infon stämmer. Arsenal har inte lagt något bud och Leipzig måste ju godkänna det innan en flytt kan bli klar. Jag är ganska säker på att det kommer kosta mer än 45 miljoner euro som du skrev också, men fortfarande en mycket mer prisvärd anfallare jämfört med många andra som har florerat såklart.
Citera
2024-05-31, 10:51
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Kalvin Phillips erbjuder sig till Barcelona.

Nej tack…
Citera
2024-05-31, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Ingenting är klart än, endast en överenskommelse mellan Sesko och Arsenal om infon stämmer. Arsenal har inte lagt något bud och Leipzig måste ju godkänna det innan en flytt kan bli klar. Jag är ganska säker på att det kommer kosta mer än 45 miljoner euro som du skrev också, men fortfarande en mycket mer prisvärd anfallare jämfört med många andra som har florerat såklart.

Ja, jag tror han kommer bli en grym spelare för er, 21 år och 14+2 i Bundesliga på 31 matcher. Han kommer bara bli bättre och kommer spela i ett bättre system. Guimaraes nästa? Jag tror tyvärr vi säljer honom detta fönster och det är ju Arsenal som verkar mest troligast. Ni får Guimaraes o vi Ramsdale...
Citera
2024-05-31, 14:34
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ja, jag tror han kommer bli en grym spelare för er, 21 år och 14+2 i Bundesliga på 31 matcher. Han kommer bara bli bättre och kommer spela i ett bättre system. Guimaraes nästa? Jag tror tyvärr vi säljer honom detta fönster och det är ju Arsenal som verkar mest troligast. Ni får Guimaraes o vi Ramsdale...

Ja Guimaraes kommer kanske vara en av de största målen för Arsenal i en ny mittfältare, speciellt om Partey säljs. Kommer nog kosta skjortan, men bra att man köper en till anfallare i Sesko som är billigare först.

Blir intressant att se hur Arteta kommer rotera med honom och Havertz eller om han ska forma om Sesko till en ytter eller falsk 9 tillsammans med Havertz.
Citera
2024-05-31, 15:09
Avstängd
buisnismannens avatar
Brentford värvar den spännande brassen Igor Thiago från club Brügge för 350-400 mille. Brügge plockade honom på fri transfer inför förra säsongen.

För övrigt så suger verkligen scoutingen i engelska klubbar. Bara strör alldeles för mycket hundratals miljoner runt sig och får skit nästan varje gång. Sopor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in