Citat:
Ursprungligen postat av
real2one
det är nog lugnt på dom doserna det är ångest bara. Håll dig vaken och kicka drogern i morgon och ta upp träning istället. Du kan dock bli redigt bäng om du är ovan men förhoppningsvis är det behagligt när de väl kickar. Känner du skit med andningen får du ringa 112
Tack för svar! Är van med höga doser på båda substanserna så är ej ovan med effekterna. Brukar inte ta droger i berusningssyfte nu för tiden, men idag var ett undantag då jag hittade en tramadol tablett i blister när jag städade rummet. Den tabletten var från mitt tidigare missbruk när jag tog alla olika sorters droger. Efter min medicinering på lyrica har jag inte direkt känt behov för droger så är tacksam för det. Men som sagt, idag var en "speciell" dag, då jag inte velat kasta tabletten men dock velat bli av med den. Det händer att jag röker lite då och då, vilket jag ska göra nu, men mer än så, nej. Har kämpat i ett år nu men äntligen hittat frid och välmående. Vet att lyrica inte fungerar på långsikt, precis som benso, om man inte har GAD då, vilket jag inte tror jag har. Aja, tack för svar och bekräftelsen
Ha en fortsatt trevlig natt!