Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-06-02, 14:29
  #1
Medlem
kungensnyafrus avatar
I Stockholm när jag och grabbgänget är på stranden och badar så märker jag tydligt en ständigt pågående dubbelmoral och sannolikt skadlig "psykologisk miljö" där män inte vågar erkänna att de tittar på unga smala rumpor.
Jag märker det så tydligt att det är pinsamt när de hastigt med kåta blickar tittar dit deras blickar egentligen vill vara bara för i nästa ögonblick börja "grabbsnacka" igen om tjocka former och s.k. pattelisor - vilket uttrycks som kvinnliga och sexiga former "officiellt" bland män i s.k. maskulina miljöer.

Hur kommer man till bukt med dubbelmoralen bland killar och män angående att behöva påstå saker som inte stämmer överens med vad de egentligen tycker?
Hur skadlig är samhällets indoktrinering som gör att män inte våga erkänna sig själva och sina sexuella preferenser?
Citera
2024-06-02, 15:14
  #2
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungensnyafru
I Stockholm när jag och grabbgänget är på stranden och badar så märker jag tydligt en ständigt pågående dubbelmoral och sannolikt skadlig "psykologisk miljö" där män inte vågar erkänna att de tittar på unga smala rumpor.
Jag märker det så tydligt att det är pinsamt när de hastigt med kåta blickar tittar dit deras blickar egentligen vill vara bara för i nästa ögonblick börja "grabbsnacka" igen om tjocka former och s.k. pattelisor - vilket uttrycks som kvinnliga och sexiga former "officiellt" bland män i s.k. maskulina miljöer.

Hur kommer man till bukt med dubbelmoralen bland killar och män angående att behöva påstå saker som inte stämmer överens med vad de egentligen tycker?
Hur skadlig är samhällets indoktrinering som gör att män inte våga erkänna sig själva och sina sexuella preferenser?

Nu låter det som att du projecerar dina egna uppfattningar på andra.
Folk upphettsas av olika saker och olika former. Vissa grabbae jag känner är tydliga med att de önskar en väldigt nätt tjej, medan andra föredrar former och andra går mer igång på hurdan hon är, typ kroppspråk och hur hon för sig.
Citera
2024-06-02, 15:22
  #3
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Jaha, umgås ni på Södertörns campus eller? Jag har aldrig hört någon uttrycka sig så, åtminstone inte utöver ett fåtal specialfall som haft uttalade fetischer som sammankopplas med övervikt.

Övervikt är sjukligt både för män och kvinnor.
Citera
2024-06-02, 15:32
  #4
Medlem
kungensnyafrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippipipparpippin
Nu låter det som att du projecerar dina egna uppfattningar på andra.
Folk upphettsas av olika saker och olika former. Vissa grabbae jag känner är tydliga med att de önskar en väldigt nätt tjej, medan andra föredrar former och andra går mer igång på hurdan hon är, typ kroppspråk och hur hon för sig.
Nej projicerar mina åsikter på andra gör jag aldrig om jag hade tyckt som det jag märker att andra anser men som de inte vågar säga och stå för.
Inte för att jag gillar övervikt men jag har ett utvecklat sjätte sinne som få att snabbt snappa upp subtila signaler som andra verkar missa.

Det är svår att uthärda mäns dubbelmoral och hyckleri och bevittna dom plågas under sina hjärntvättade överjag och superegon.
Vi brukar hålla till både vid Brunnsviksbadet och Stora Flaten.
Citera
2024-06-02, 15:37
  #5
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungensnyafru
Nej projicerar mina åsikter på andra gör jag aldrig om jag hade tyckt som det jag märker att andra anser men som de inte vågar säga och stå för.
Inte för att jag gillar övervikt men jag har ett utvecklat sjätte sinne som få att snabbt snappa upp subtila signaler som andra verkar missa.

Det är svår att uthärda mäns dubbelmoral och hyckleri och bevittna dom plågas under sina hjärntvättade överjag och superegon.
Vi brukar hålla till både vid Brunnsviksbadet och Stora Flaten.

Okej du projecerar inte untan har ett väl utvecklat sjätte sinne för att se vad folk egentligen tycker och känner inom sig. Då så. Då tycker jag att efter som du är ensam om den egenskapen är det upp till dig att adressera dessa män.
-"ursäkta, nu såg jag att du faktiskt blev kåt av den magra bruden där borta, varför sitter du nu här och förnekar det inför oss? Fattar du inte att det är dubbelmoral att sitta här och snacka om snaskiga pattar när du egentligen vill pippa med den där magra damen tuttar som en tomvåring".
Det får nog bli så, du får köra mesias stilen.
Citera
2024-06-02, 16:20
  #6
Medlem
Litenhetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungensnyafru
I Stockholm när jag och grabbgänget är på stranden och badar så märker jag tydligt en ständigt pågående dubbelmoral och sannolikt skadlig "psykologisk miljö" där män inte vågar erkänna att de tittar på unga smala rumpor.
Jag märker det så tydligt att det är pinsamt när de hastigt med kåta blickar tittar dit deras blickar egentligen vill vara bara för i nästa ögonblick börja "grabbsnacka" igen om tjocka former och s.k. pattelisor - vilket uttrycks som kvinnliga och sexiga former "officiellt" bland män i s.k. maskulina miljöer.

Hur kommer man till bukt med dubbelmoralen bland killar och män angående att behöva påstå saker som inte stämmer överens med vad de egentligen tycker?
Hur skadlig är samhällets indoktrinering som gör att män inte våga erkänna sig själva och sina sexuella preferenser?
Jösses, vilken grandios projektion! Andra antas vara som du är och det ger dig trygghet, du slipper dåligt samvete. Titta på vad du vill! Låt andra titta på vad de vill.
Citera
2024-06-02, 18:09
  #7
Medlem
Jag tror dagens män föredrar fetton, det är en konsekvens av rap-musiken och sociala medier.

Oklart om det ens finns en övre gräns för hur mycket en kvinna kan väga.
Citera
2024-06-02, 18:34
  #8
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
Oklart om det ens finns en övre gräns för hur mycket en kvinna kan väga.

Jodå, runt 55.
Citera
2024-06-02, 18:37
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungensnyafru
I Stockholm när jag och grabbgänget är på stranden och badar så märker jag tydligt en ständigt pågående dubbelmoral och sannolikt skadlig "psykologisk miljö" där män inte vågar erkänna att de tittar på unga smala rumpor.
Jag märker det så tydligt att det är pinsamt när de hastigt med kåta blickar tittar dit deras blickar egentligen vill vara bara för i nästa ögonblick börja "grabbsnacka" igen om tjocka former och s.k. pattelisor - vilket uttrycks som kvinnliga och sexiga former "officiellt" bland män i s.k. maskulina miljöer.

Hur kommer man till bukt med dubbelmoralen bland killar och män angående att behöva påstå saker som inte stämmer överens med vad de egentligen tycker?
Hur skadlig är samhällets indoktrinering som gör att män inte våga erkänna sig själva och sina sexuella preferenser?
Du får väl börja själv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in