2024-10-01, 00:36
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Uthängda och uthängda… Antingen är det förtal elelr inte, Om det inte är förtal så är det fritt fram,
Jag använder inte Facebook och har ingen aning om det är förtal.

Citat:
Förtal innebär att peka ut någon som brottslig, klandervärd i sitt levnadssätt eller på annat sätt lämna uppgift som är ägnad att utsätta denne för andras missaktning. Det har ingen egentlig betydelse om uppgifterna är sanna eller inte. Tyngdpunkten läggs vid om uppgiften är ägnad att utsätta annan för missaktning.

Såklart det är förtal dessa kvinns ägnar sig åt. Men de som blir förtalade är ju män som då alltså inte kan se att de blivit förtalade, och därmed då anmäla. Konstigt dock att Facebook fortsatt tillåter gruppen att finnas. Borde ju ha renderat en jävla massa anmälningar till dom tycker man.
Citera
2024-10-01, 03:36
Medlem
Fojoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varfoooooor
Sedan undrar jag en sak, ”hur kunde der gå såhär illa” när 80% av kvinnorna i Sverige på ett eller annat sätt blivit sexuellt angripna av en kille vare sig de vore över internet eller i verkligheten. KVINNOR blir våldtagna på ljusa dagen där folk går förbi. Män tar sig in i kvinnors omklädningsrum och gör diverse saker, en sak ska du ha jävligr klart för dig är att GRUNDEN till detta ”manshatet” som sprids i Sverige är pga alla sexualbrott. Och jag säger INTE att du är det men ALLA MÄN ÄR POTENTIELLA VÅLDTÄCKSMÄN. ÄVEN fast inte jag ser tillexempel min sambo som en våldtäcksman så kan en kvinna ute på natten när han endast går bakom henne för att gå hem ser honom, och jag hade ALDRIG bleamat henne för det. Precis som vi människor ser alla andra som potentiella tjuvar, därför låser vi våra dörrar om natten.

Att du ska sitta och kalla oss feministfittor för att kvinnor håller ihop bidrar du till det såkallade manshatet, är så jävla trött på att ni män tror att ni är oskyldiga och leker dumma för att många kvinnor är rädda för män.
ALLA känner någon som blivit våldtagen, Men ingen känner en våldtäcksman.

Hoppas du skäms och om du har en dotter eller diverse tycker jag fan synd om henne med den kvinnosynen du har.

Du är totalt efterbliven. Jävlar vilken åsna. Du låter som en våldtäktskvinna.
Citera
2024-10-01, 04:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Detta är varför man knullar utomlands på seriösa bordeller, vem vill bli uthängd av någon galen fitta som inte kan acceptera att man inte ville mer än att tömma säcken.

Precis som tomten vill vi bara tömma säcken...
Citera
2024-10-01, 06:12
Bannlyst
Citat:
ALLA känner någon som blivit våldtagen,
Hahaha neeej. Känner ingen som blivit våldtagen.

Ni kärringar är däremot psykfall hela högen. I Sverige sker 7000 våldtäktsanmälningar årligen och 200 går till åtal och ännu färre går till fällande dom. Detta visar hur mycket ni ljuger.

Att psykfall som du känner många våldtäktsoffer är för att du inte har koll på vad en våldtäkt är.

Citat:
Men ingen känner en våldtäcksman.
För det finns knappt några våldtäktsmän.

Å andra sidan konsumerar dagens kvinnor KOPIÖSA mängder våldtäktsnoveller, böcker om dominans och annan våldtäktsmaterial. Sen sitter ni här och projicerar era fantasier på män om vad ni egentligen vill.

Våldtäkt är förövrigt ingen big deal. Misshandel är en big deal.

Du är en radikalt störd och hjärntvättad mongo kärring hjärntvättad av manshatarfeminism.
Citera
2024-10-01, 07:43
Medlem
Olduvais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godbitman
Våldtäkt är förövrigt ingen big deal. Misshandel är en big deal.

Du är en radikalt störd och hjärntvättad mongo kärring hjärntvättad av manshatarfeminism.
Det är som att du anstränger dig för att vara allt som feministerna låtsas att alla män är...

Hoppas du skriver det här innifrån en anstalt, troll eller ej.
Citera
2024-10-01, 08:17
Medlem
Citat:
Sedan undrar jag en sak, ”hur kunde der gå såhär illa” när 80% av kvinnorna i Sverige på ett eller annat sätt blivit sexuellt angripna av en kille vare sig de vore över internet eller i verkligheten. KVINNOR blir våldtagna på ljusa dagen där folk går förbi. Män tar sig in i kvinnors omklädningsrum och gör diverse saker, en sak ska du ha jävligr klart för dig är att GRUNDEN till detta ”manshatet” som sprids i Sverige är pga alla sexualbrott. Och jag säger INTE att du är det men ALLA MÄN ÄR POTENTIELLA VÅLDTÄCKSMÄN. ÄVEN fast inte jag ser tillexempel min sambo som en våldtäcksman så kan en kvinna ute på natten när han endast går bakom henne för att gå hem ser honom, och jag hade ALDRIG bleamat henne för det. Precis som vi människor ser alla andra som potentiella tjuvar, därför låser vi våra dörrar om natten.

Att du ska sitta och kalla oss feministfittor för att kvinnor håller ihop bidrar du till det såkallade manshatet, är så jävla trött på att ni män tror att ni är oskyldiga och leker dumma för att många kvinnor är rädda för män.
ALLA känner någon som blivit våldtagen, Men ingen känner en våldtäcksman.

Hoppas du skäms och om du har en dotter eller diverse tycker jag fan synd om henne med den kvinnosynen du har.

80% really??
Har du någon statistik som du kan hänvisa till?
Låter extremt högt.
Citera
2024-10-01, 10:17
Medlem
Några grabs som vill köra en challange? Den med flest poster i gruppen vinner, vi kan ju bestämma ett slutdatum, runt jul t ex. Så möts vi sen och snackar skit och korar vinnaren.
Citera
2024-10-01, 12:49
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
https://imgur.com/a/uPFIRZv
https://imgur.com/a/zPoy7kW
https://imgur.com/a/bh8z8PL
https://imgur.com/a/Y2U8RzO
https://imgur.com/a/hshhLVC
https://imgur.com/a/ytGNFPx

Här är en länk till domen Elinor har på sig: https://delafil.se/c06874166dd500d5/...40123.pd_f.pdf

Inget allvarligt, ringa narkotikabrott men ändå... Hon förnekade förövrigt till anklagelserna.
Citera
2024-10-01, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorCitron81
Inte lätt att vara man i dessa tider…

Minst sagt, när ska man bara kunna njuta av sin manlighet
Citera
2024-10-01, 14:54
Bannlyst
ÅÅÅ dom tror dom kan vara utan män pass på här kommer en grupp som registrerar barn så dagis kan undvika dom

Jävlar vad fjantit

Sånt har gör mig ledsen vart är kärleken vänd er inte till internet där finns bara skräp.
Som att träffa på tider ni är lata och fega som inte vågar ragga.

Ni skulle ut och springa 3 maraton lopp så ni får ut den skiten ni bär på internet är inte bra mot er och rökning och alkohol gör er inte bättre vill ni ha familj måste ni kämpa för det. Sluta med social media

Jag är 40 år och lever celibat och med stor snopp har aldrig träffat någon tjej som kärleken.
För tjejer är så utseende fixerade och bara håller på med era mobiler.

Jag vet att alla tjejer bara tänker på pengar hus villa och volvo sedan bebisar
Ni jagar prinsen som inte finns
Jag jagar ingen för jag är nöjd
Senast redigerad av ftpftwfy 2024-10-01 kl. 15:18.
Citera
2024-10-01, 15:41
Bannlyst
Ni lever i eran mobil dag ut dag in ni kommer aldrig hitta prisen för ni ska ha allt Han ska vara snygg ha bil hus vovve då kan vi snacka bebisar men han är en sådan som äter bebisar med alla kvinnor
Ni är helt värdelösa på att ragga ni kan inte städa heller
Ni kan ingenting tjejer kan man vara utan

Idiot tjejer det är aggressiva män ni tänder på
Senast redigerad av ftpftwfy 2024-10-01 kl. 15:53.
Citera
2024-10-01, 21:21
Medlem
TheOneEyedSnakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund
Här är en länk till domen Elinor har på sig: https://delafil.se/c06874166dd500d5/...40123.pd_f.pdf

Inget allvarligt, ringa narkotikabrott men ändå... Hon förnekade förövrigt till anklagelserna.
Varför står det Embla Frölen i domen och Elinor Frölen på bilden från fb?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in