2024-06-19, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katr00pzz
Tänkt igenom min ställning till detta efter att politikerna nu röstade in chat control mot folkets vilja och vad som känns i hemlighet då inga stora medier tar upp det, så du hade rätt och jag fel. Man kan inte lita på politiker i dagens Sverige, det är tragiskt asså. Vill inte tro att det är så illa men tyvärr.

Stort av dig att ändra åsikt. Respekt. Och ja, det är värre än vad man vid första anblick tror, och den generella stämningen i samhället speglar heller inte hur kritiskt läget faktiskt är.

Jävligt mörka tider står för dörr...
Citera
2024-06-20, 07:52
Medlem
Ouelets avatar
Knappast rätt tidpunkt i historien att vara kriminell (eller professionell skitspridare). Varken här eller i vårt föregångsland USA. Och personer med bristande fantasiförmåga, som underskattar och tror att nuvarande AI-system kommer stanna på den här intelligensnivån, lär dessutom se ut som riktiga spån om något år.
911 first responder drones are coming
Citera
2024-08-18, 19:51
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GertBenny
Vad bra då kan vi ju installera kameror som övervakar dig i ditt hem 24/7? Det har väl sådana som dig inget emot eftersom ni ändå har "rent mjöl" i påsen?

Äh finns redan över 100000 Teslor här som övervakar 24/7..
Citera
2024-08-18, 19:56
Avstängd
YP4XQs avatar
Tycker lite synd om stadsborna som ständigt drabbas av svenska hjärndöda politikers ständigt felaktiga beslut. Ni får babbar, mord, skjutningar, halal affärer, gäng, dekadens... och nu ännu mer kameraövervakning.
Citera
2024-08-23, 15:47
Medlem
Altiplanos avatar
Kommer personligen förstöra alla de kameror jag ser som håller på med AI-massövervakning. Det är min skyldighet som svensk. I Sverige har vi rätt till frihet och integritet. Gillar man inte det kan man ta första, bästa flyget till Kina eller Ryssland.

Självklart kommer jag plocka isär de och försöka reverse engineer dom för att lista ut specifikt hur de fungerar och vart de skickar all data.

Tillsammans ska vi skydda Sveriges befolkning från dessa massövervakare.
Senast redigerad av Altiplano 2024-08-23 kl. 15:52.
Citera
2024-10-29, 14:36
Fan ta dessa jävla AI-kameror!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in