Flashback bygger pepparkakshus!
2024-06-05, 11:54
Medlem
nnahnnehs avatar
Skulle behöva lite guidening i cannabinioder då jag är på jakt efter ett nice, relativt lagligt alternativ till good old Mary Jane.

Dess laglig är inte lika viktigt för mig som tillgänglighet men det ska framför allt inte ge utslag på ett "vanligt" drogtest (urinprov)

Jag har inte haft tillgång till internet, eller rättare sagt så har jag inte haft tillgång till omvärlden sista året (lite drygt) och har därmed väldigt dålig koll på vilka alternativ som ens är aktuella.

Innan jag åkte på min ofrivilliga semester hade nyligen HHC kommit. Vilket jag testade vid ett tillfälle men tycker inte det fäste på som det skulle.
Kanske fick jag tag i en dålig batch eller så rökte jag helt enkelt för lite?
Värt att tillägga är att jag är då rökte thc dagligen och är van rökare.

Har testat div Spice sorter under mina år men det är lite för "trippigt" för min smak egentligen.

Efter en snabb googling så upptäckte jag till min förvåning att de finns lite olika noider att välja på!
Valmöjligheter i all ära men nu skulle jag vilja ha det lite lättare. Ja eller lite guidening av någon där ute!

Här är de jag sett hittills hos div vendors
THC JD?
THC B?
THC PO?
HHC PO?

Antar att de eventuellt finns fler eller att de är varumärken av samma substanser?

Därför vänder jag mig till er, kära flashbackare. Frågan lyder följande:
Citat:
Vilken vendor samt varumärke respektive substans skulle ni rekommendera mig?

Är alltså van rökare men inte rökt alls på ett år men vill inte åt något spice rus. Det ska vara så likt thc som möjligt och gärna sitta i en stund.

Det för alltså inte ge utslag vid ett vanligt drogtest med sticka och helst inte vid en analys heller. Detta är avgörande och viktigast.
Pris och snabb leverans är väl alltid relevant
Citera
2024-06-05, 12:24
Medlem
ruttenfimps avatar
Rekommenderar att hålla dig till vanlig THC då dessa ger utslag på THC, alla analoger av thc inkl hhc
Citera
2024-06-05, 14:09
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Rekommenderar att hålla dig till vanlig THC då dessa ger utslag på THC, alla analoger av thc inkl hhc

Nej och även om det hade varit sant - och?
Citera
2024-06-05, 14:21
Medlem
nnahnnehs avatar
Citat:

Hur säker är du på detta? Jag har hört att somliga inte ska göra det och om det skulle göra det bör det isåfall vara falsk positivt?

Hade rökt vanlig thc om det var ett alternativ. Jag lämnar regelbundna urinprov då jag avtjänar ett straff.

Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo

Det är alltså inte sant?
Har du lust att utveckla?
Citera
2024-06-05, 14:46
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo

För han inte vill vara positiv på urinprov, kan du inte läsa eller? Antagligen blivit mer efterbliven av noidsen, mongo inlägg efter de andra i fler o fler trådar.

Kan du inte bara vara tyst när inte vet vad du pratar om i de flesta fall.. VARFÖR jo för nyttigare o röka vanligt även om mycket av haschen som kommer är de här nya skit noids o de sitter på sticka länge medans THC går ut fort, iaf på mig.

Till skillnad från dig har jag erfarenhet och kunskaper och kan faktiskt skriva utan att ens behöva googla. Vet, flashback är google krigare hela bunten och pekar finger fast egentligen vet de inte ett skit, man blir skadad av fb men finns folk som faktiskt vet vad de pratar om.

Citat:
Ursprungligen postat av nnahnneh
Hur säker är du på detta? Jag har hört att somliga inte ska göra det och om det skulle göra det bör det isåfall vara falsk positivt?

Hade rökt vanlig thc om det var ett alternativ. Jag lämnar regelbundna urinprov då jag avtjänar ett straff.

Det är alltså inte sant?
Har du lust att utveckla?

För det är derivat av thc. Vet inte hur syntetiska de här är med det är ju ofta spår av hampa i vapesen så bara de räcker
Vet inte riktigt hur det är med de nyaste men säker på att de ingår i samma regel. Samma för benzos och amfetaminer analoger/derivat.
Vet av liknande att HHC ger utslag och de andra THC analoger som funnits so far, så varför skulle inte de nya gälla samma regel. Självklart gör de det.

OdCaBo kom med en spydig kommentar som ens kan motargumentara nåt jag skriver, nej du kan inte jävla mupp.
Citera
2024-06-05, 14:54
Medlem
Alla de lagliga känns för mycket dagen efter för min smak.

Har inte testat thcjd då jag hört att den är sån. Har testat thch för att den känns i mindre utsträckning dagen efter.

Ingen är lika rolig som thc. Närmsta jag kommit är hhc-gummies, men de är ju olagliga nu.
Citera
2024-06-05, 15:46
Medlem
EpicUsernames avatar
Citat:
För han inte vill vara positiv på urinprov, kan du inte läsa eller? Antagligen blivit mer efterbliven av noidsen, mongo inlägg efter de andra i fler o fler trådar.

Kan du inte bara vara tyst när inte vet vad du pratar om i de flesta fall.. VARFÖR jo för nyttigare o röka vanligt även om mycket av haschen som kommer är de här nya skit noids o de sitter på sticka länge medans THC går ut fort, iaf på mig.

Till skillnad från dig har jag erfarenhet och kunskaper och kan faktiskt skriva utan att ens behöva googla. Vet, flashback är google krigare hela bunten och pekar finger fast egentligen vet de inte ett skit, man blir skadad av fb men finns folk som faktiskt vet vad de pratar om.

För det är derivat av thc. Vet inte hur syntetiska de här är med det är ju ofta spår av hampa i vapesen så bara de räcker
Vet inte riktigt hur det är med de nyaste men säker på att de ingår i samma regel. Samma för benzos och amfetaminer analoger/derivat.
Vet av liknande att HHC ger utslag och de andra THC analoger som funnits so far, så varför skulle inte de nya gälla samma regel. Självklart gör de det.

OdCaBo kom med en spydig kommentar som ens kan motargumentara nåt jag skriver, nej du kan inte jävla mupp.

Men det är en annan femma om det visar på analys. Stickor är inte trovärdiga och bli negativa när du är positiv och vice versa.

Jag skulle dock vara försiktig med sådana som verkligen är analoger till thc. Men egentligen så borde man inte få några problem om man brukar en fullt laglig produkt. Det är som att åka dit för att dricka sprit mer eller mindre. Beror på vart du lämnar urinprov, om du har jobb som ansvarar för andra människor typ chaufför så kanske du inte ska bruka något sådant överhuvudtaget, inte bara utav dess lagliga status utan även den moraliska aspekten.

Sen om det är säkert att bruka sådant det är en helt annan femma, jag tänker inte riskera min hälsa iaf. Thcpo hhcpo thcjd är inget som är beprövat whatsoever och har inte heller existerat tillräckligt för att göra någon bedömning om dess säkerhet.
Senast redigerad av EpicUsername 2024-06-05 kl. 15:49.
Citera
2024-06-06, 12:44
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EpicUsername
Men det är en annan femma om det visar på analys. Stickor är inte trovärdiga och bli negativa när du är positiv och vice versa.

Jag skulle dock vara försiktig med sådana som verkligen är analoger till thc. Men egentligen så borde man inte få några problem om man brukar en fullt laglig produkt. Det är som att åka dit för att dricka sprit mer eller mindre. Beror på vart du lämnar urinprov, om du har jobb som ansvarar för andra människor typ chaufför så kanske du inte ska bruka något sådant överhuvudtaget, inte bara utav dess lagliga status utan även den moraliska aspekten.

Sen om det är säkert att bruka sådant det är en helt annan femma, jag tänker inte riskera min hälsa iaf. Thcpo hhcpo thcjd är inget som är beprövat whatsoever och har inte heller existerat tillräckligt för att göra någon bedömning om dess säkerhet.

Jo men de flesta urinprov är sticka och det spelar ingen roll om du har en laglig noid i dig om det inte är lagen som tar dig. De ser att du rökt och då spelar det ingen roll om det är lagligt eller inte om du inte har tur och hävdar en analys. (chefer, beroende mottagningar osv kommer inte bry sig om analys)
Citera
2024-06-06, 17:20
Medlem
I princip alla cannabinoider och intag av dessa kan komma att göra så att du pissar positivt.
Sen visst ja det bör inte hända om du intar tex cbd isolat som är 99.99% cbd.

Men aja köp inte allt skitsnack som alla idioter gjorde i början av hhc hypet.
Köp HHC du pissar inte positivt hehe.

^^ Säger detta för flera hemsidor fortfarande gärna ljuger dig rakt i ansiktet för dina pengar är mer värda.
Citera
2024-06-07, 11:15
Medlem
Jag har prövat dom allra flesta cannabinoider och samtliga har gett utslag på thc. Jag har LARO och lämnar prov varje vecka. Vill du inte vara positiv på thc borde du inte röka cannabinoider
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in