Citat:
Ursprungligen postat av
Dr Tinnitus
Jaha, du var en sådan som drar ”fanboy” kortet så fort du inte får 100% medhåll….?
Bespara mig/oss från sådan skit tack, då jag är genuint teknikintresserad oavsett vilken tillverkare det handlar om och ingen tillverkare är bara bäst på allt och felfria, inte ens Apple.
Har du kollat igenom och testat de olika sätt du kan hantera filer i Finder..
https://support.apple.com/sv-se/guid...lp/mh26885/mac
Du gnäller över att jag skaffar en Mac bara för att jag tycker att Utforskaren är bättre än Finder. Något det verkar råda relativt stor konsensus över. Just argumenten "men om du inte gillar det så skaffa inte det" och "det är visst bättre det är bara du som inte kan/inte vet/inte är van" är typiskt argument av fanboys. Som du kanske såg så gillar jag macos över lag, så varför ska jag inte skaffa macos om jag tycker om det? Sällan man tycker om ALLT med något, det gör bara fanboys.
Att knappen "Delete" inte raderar en fil det är heller inte ett onödigt problem eller? Utan det är bättre att den inte gör det, för man kan ju högerklicka och radera på det sättet, eller dra till papperskorgen. Så klart mycket bättre än att knappen "Delete" raderar en fil