2024-06-09, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Va? På vilka grunder?
Italienska grunder
Medlem
Italienarna är otroliga. Tidigare idag myglade man också in en italienare till trestegsfinalen. Bara fjortonde man i kvalet, men nog fan tog man in honom i finalen. Obs att trettonde man inte kom med. Inkompetenta och/eller korrupta. Jag vet inte vilket, kanske en kombination. Och det här med Erlandsson? Gör man så bara för att djävlas?
Medlem
Niskalaukauss avatar
Citat:
Va? På vilka grunder?
Enligt YLE så ska hon trampat innanför kanten på banan så nu får vi som om det blir någon motprotest från Frankrike.
2024-06-09, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nossenos
Italienarna är otroliga. Tidigare idag myglade man också in en italienare till trestegsfinalen. Bara fjortonde man i kvalet, men nog fan tog man in honom i finalen. Obs att trettonde man inte kom med. Inkompetenta och/eller korrupta. Jag vet inte vilket, kanske en kombination. Och det här med Erlandsson? Gör man så bara för att djävlas?

Misstänker det. Om man kollar Gudfadern filmerna fattar man hur det funkar. De glömmer aldrig gammalt groll
2024-06-09, 23:14
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Hon är finsk

Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
Ngarambe verkar inte vara den skarpaste kniven i lådan direkt… uttrycker sig språkligt som en tioåring i intervjuerna.

Nu är du helt fel ute. Garanterat slipad kniv...

Citat:
Yolanda Ngarambe, född den 14 september 1991 i Märsta, är en svensk medel- och långdistanslöpare. Hon har en finsk mor och en far från Uganda.

Gammal hon är. Var har hon varit fram till nu?

Apropå finnar, en del har många i ansiktet. Har de varit dopade?
Medlem
Citat:
Håller med. Hon känns som en hetlevrad person som tänder på alla cylindrar och det funkar sällan. Bättre att vara som Michael Corleone i förhandlingar

"Vet ni inte vem jag är"-attityden funkar sällan...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niskalaukaus
Enligt YLE så ska hon trampat innanför kanten på banan så nu får vi som om det blir någon motprotest från Frankrike.

Lär ju bli hämnd i OS annars. De ställer väl in kassa sängar i spaggarnas hotellrum...
2024-06-09, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonheden
"Vet ni inte vem jag är"-attityden funkar sällan...

Får du den känslan av hennes attityd? Aldrig tänkt på det och tycker mest att hon är för emotionell oftast. Aldrig riktigt lugn och saklig.
2024-06-09, 23:17
Medlem
Niskalaukauss avatar
Citat:
Lär ju bli hämnd i OS annars. De ställer väl in kassa sängar i spaggarnas hotellrum...
Är hon innanför så är det ju rätt kört. Det enda man kan skylla på är om hon skulle ha blivit inknuffad.
2024-06-09, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niskalaukaus

Ja det vore ju tjänstefel annars. Skummade igenom loppet igen (det som vi fick se) och såg inget regelbrott. Definitivt inte på sista varvet i alla fall.
2024-06-09, 23:20
Medlem
.
2024-06-09, 23:20
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
Nu är du helt fel ute. Garanterat slipad kniv... :lol

Hur är jag helt fel ute? Lyssnade du ens på intervjun med Pops? Pinsamt språk. Hade jag varit förälder hade jag skämts ögonen ur mig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in