Citat:
Ursprungligen postat av
Hjv9
Hehe repris på U23-VM i vintras när liveproduktionen tog slut precis när Hård skulle försöka intervjua Märta. Nu är det italienare som sabbar för Hårds utläggning...
Vad menar du? Livesändningen från EM håller fortfarande på, prisceremonierna från den där cirkulära piazzan just nu. Har nån sabbat för Hård är det regimmedia själva.
Edit: Nu spolade jag fram till slutet på SVT's sändning och kollade vad du menade, Pops svamlar nog, det var sannolikt ingen som ville bryta strömmen till ett betalande TV-hus. Kommer det nån viktigpetter och gnäller så ryter man bara till.
Edit2: Som väldigt teknisk överkurs ska det nämnas att det är inte ovanligt att TV-hus med någon form av studio och OB på plats vid sportmästerskap utomlands har några små UPS'er med sig så dom kan fortsätta i åtminstone 10-15min om strömmen går ner, jag låter det dock vara osagt om dagens SVT är så förutseende, eller om dom har grejerna kopplade rätt.
Citat:
Ursprungligen postat av
drhasch81
Italiensk allsång...
Även nu under prisceremonierna som jag har på har publiken brustit ut i allsång några ggr just när DJ'n upprepade gånger spelat
L’Amour Toujours utav
Gigi D'Agostino. I original är väl texten på engelska, men stora delar av publiken verkade sjunga åtminstone en mening på tyska vad jag kunde urskilja.
Det är nog det som är den positiva varianten av mångkultur, när riktiga Européer tar del av varandras glädje och kärlek till sina hemländer, och sprider den vidare som en löpeld. Tyska(likt ryska för den delen) är ett otroligt vackert språk, borde vara obligatoriskt att lära sig i svenska grundskolan utöver danska, norska, finländska och isländska.
Strax dags för Mondo's prisceremoni, men dom verkar klämt in någon slags prisutdelning för något afrikanskt mästerskap emellan. Märkligt.
Edit3: Arrangörerna verkar ha kastat om i tidsprogrammet och flyttat Mondo's prisceremoni till allra sist eftersom den tävlingen drog över tiden så mycket och slutade sist.
Edit4: Nu!! Dags för svenska nationalsången för andra gången under detta EM.