2024-06-13, 00:01
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Ja hon duger nog i hytten på en Scania!
Men har du sett henne? Jävlar för en snygg brud.
2024-06-13, 00:02
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson

Lite milfig ja
2024-06-13, 00:04
Avstängd
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson

Vet inte om jag skulle kalla en klimakteriekärring för brud men. Fräsch för sin ålder kan man väl säga åtminstone.

Men du är sugen har jag förstått
2024-06-13, 00:08
Moderator
Hjv9s avatar
Hehe repris på U23-VM i vintras när liveproduktionen tog slut precis när Hård skulle försöka intervjua Märta. Nu är det italienare som sabbar för Hårds utläggning...
2024-06-13, 00:11
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
Lite milfig ja
Jajamensan

Dock så är väl hon ungefär på min ålder.
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Vet inte om jag skulle kalla en klimakteriekärring för brud men. Fräsch för sin ålder kan man väl säga åtminstone.

Men du är sugen har jag förstått
Men hon är ju fortfarande snygg? En riktig fin o läcker dam

Nu har jag redan en kärring här hemma, men tror nog att jag hade haft svårheter med att inte ragga upp en sådan kvinna.
Senast redigerad av Generalandersson 2024-06-13 kl. 00:14.
2024-06-13, 00:18
Medlem
Tråkigt men hård verkar rätt förvirrad. Vid något spring lopp trodde han det var semi fast det var final. Nu i kväll trodde han det var vm. Samt fler grejer
2024-06-13, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjv9
Hehe repris på U23-VM i vintras när liveproduktionen tog slut precis när Hård skulle försöka intervjua Märta. Nu är det italienare som sabbar för Hårds utläggning...
Vad menar du? Livesändningen från EM håller fortfarande på, prisceremonierna från den där cirkulära piazzan just nu. Har nån sabbat för Hård är det regimmedia själva.

Edit: Nu spolade jag fram till slutet på SVT's sändning och kollade vad du menade, Pops svamlar nog, det var sannolikt ingen som ville bryta strömmen till ett betalande TV-hus. Kommer det nån viktigpetter och gnäller så ryter man bara till.

Edit2: Som väldigt teknisk överkurs ska det nämnas att det är inte ovanligt att TV-hus med någon form av studio och OB på plats vid sportmästerskap utomlands har några små UPS'er med sig så dom kan fortsätta i åtminstone 10-15min om strömmen går ner, jag låter det dock vara osagt om dagens SVT är så förutseende, eller om dom har grejerna kopplade rätt.

Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Italiensk allsång...
Även nu under prisceremonierna som jag har på har publiken brustit ut i allsång några ggr just när DJ'n upprepade gånger spelat L’Amour Toujours utav Gigi D'Agostino. I original är väl texten på engelska, men stora delar av publiken verkade sjunga åtminstone en mening på tyska vad jag kunde urskilja.

Det är nog det som är den positiva varianten av mångkultur, när riktiga Européer tar del av varandras glädje och kärlek till sina hemländer, och sprider den vidare som en löpeld. Tyska(likt ryska för den delen) är ett otroligt vackert språk, borde vara obligatoriskt att lära sig i svenska grundskolan utöver danska, norska, finländska och isländska.

Strax dags för Mondo's prisceremoni, men dom verkar klämt in någon slags prisutdelning för något afrikanskt mästerskap emellan. Märkligt.

Edit3: Arrangörerna verkar ha kastat om i tidsprogrammet och flyttat Mondo's prisceremoni till allra sist eftersom den tävlingen drog över tiden så mycket och slutade sist.

Edit4: Nu!! Dags för svenska nationalsången för andra gången under detta EM.
Senast redigerad av pumahunter 2024-06-13 kl. 00:50.
2024-06-13, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Tråkigt men hård verkar rätt förvirrad. Vid något spring lopp trodde han det var semi fast det var final. Nu i kväll trodde han det var vm. Samt fler grejer

Ja, han klarar tyvärr inte alls av att kommentera längre. 200 meter damer blev helt tokigt och vid flera andra snabba lopp ser han inte alla löpare. Kommenterar bana 2-4 och missar att bana 6 och 7 ligger långt före etc
2024-06-13, 00:38
Medlem
En amerikan vann stavhopp.
En afrikan 10000 meter.
I EM.
2024-06-13, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danne21
En amerikan vann stavhopp.
En afrikan 10000 meter.
I EM.
Jacobs, vinnaren på 100m från El Paso US.
2024-06-13, 01:25
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vatskebrist
Jacobs, vinnaren på 100m från El Paso US.

plus mellanöstern-löparna
2024-06-13, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pumahunter
Edit4: Nu!! Dags för svenska nationalsången för andra gången under detta EM.

Senast Sverige tog fler än ett guld i Friidrotts-EM var 2006 i Göteborg, man lyckades med samma bedrift 2002 i München, men innan dess var det 1946 i Oslo, så det är verkligen inte illa!

Medalj är bra, men mer ”tröstpris” och det är gulden man minns, både när det gäller svenskar och övriga nationer..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in