• 1
  • 2
2024-06-25, 17:35
Medlem
StreetFlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LostinDarkness
Utveckla gärna ditt tvivelaktiga påstående. Menar du att djur aldrig brunnit inne innan blattarna kom? Så många frågetecken kring ditt påstående att man undrar om du har en hjärnskada ?

Många som diskuterat min hjärna. Men sen har jag haft många dåliga erfarenheter där blattarna förstört mitt liv, därför hatar jag varenda jävel som är utländsk. Särskilt dom blattarna som begår brott. Sen kanske det har hänt att djur tyvär brunnit inne innan blattarna kom, men dock tror jag det hänt av olycka. Sen blattarna kom till sverige har kriminaliteten bara ökat & spårat ur totalt. Säger såhär, utvisa packet!
Citera
2024-06-28, 19:07
Medlem
LostinDarknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StreetFlash
Många som diskuterat min hjärna. Men sen har jag haft många dåliga erfarenheter där blattarna förstört mitt liv, därför hatar jag varenda jävel som är utländsk. Särskilt dom blattarna som begår brott. Sen kanske det har hänt att djur tyvär brunnit inne innan blattarna kom, men dock tror jag det hänt av olycka. Sen blattarna kom till sverige har kriminaliteten bara ökat & spårat ur totalt. Säger såhär, utvisa packet!
Ändå är det jag (blatten) i dina ögon som startade en tråd om de stackars djuren som brinner inne i Sverige.

För inte fanns tråden sedan innan? Bevisa mig gärna om jag har fel eller dra till ditt Valhalla tönt.
Senast redigerad av LostinDarkness 2024-06-28 kl. 19:13.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in