Citat:
Ursprungligen postat av
VoktorDodka
Sitt inte och slå dig i pannan, du blir bara ännu dummare. Vad dödar man råttor med? Råttgift! Fåglar är flygande råttor. Många restaurangägare med uteservering fixar fågelproblem med gift i det fåglarna äter, hur effektivt som helst. Men som jag skrev, man får se till att inget tamdjur får i sig brödet(t ex genom att ha det på balkongen eller mata fågeln med friskt bröd för att sen ge ett par bitar med gift).
Undra vem fan det är som är dum här egentligen, JAG är inte idiotjäveln som föreslår gift, så du går fanimig i täten.
Du kan ju aldrig garantera att RÄTT target får i sig giftet, ÄN EN GÅNG, men du är ju uppenbarligen för dum för att fatta, eftersom du kör samma efterblivna snack på repeat. Jag beklagar å din korrupta hjärnas vägnar. Hur fan tänker du egentligen? Är du såhär dum på riktigt, eller är detta ett speciellt tillfälle? Din moder bör fan skämmas.
Råttor är MÅNGA gånger långt mycket bättre än du någonsin kommer bli, gosse får jag antaga.
Hoppas inte att du har fru o familj, stackars jävla fru, o stackars jävla barn. Beklagar tamigfan.