Citat:
Ursprungligen postat av
Bloodzeed
Du r vl njd med Schuster hittills? Bortsett St Pauli hemma (0-3) har vl resultaten sett ngorlunda okej ut. Lter lite sdr i underkant nr man skriver det s d man ligger i toppen men det r tight bakom Bayern. Kan ju hlla tummarna fr Europaspel nd.
Gillade honom som spelare och hoppas vl lite att det blir en lng tid p posten
Ja, egentligen inget nytt sen brjan av mnaden d jag skrev detta:
(FB) Allt om tysk fotboll 24/25
Man har en ganska tydlig spelid och allt ser bra ut tycker jag. Mnga fans tycker att vi borde vrvat en mlgrare, men jag tycker att vi har det - bara att de haft vldans otur hittills. Tre matcher utan att ha gjort ngot l nu, trots att chanserna funnits dr. Idag ppet ml frra matchen missad straff.
Men Doan och Grifo har ftt visa sin kreativa kvalit, och det som saknas r Rhl som har brjat trna lite nu. Nr man till slut inte kvalificierade sig fr Europa sa tre klara vrvningar nej. Detta skulle bli transferfnstret alla vntat p.
Men jag tycker det fungerar bra. Skadar inte s mycket att vi tar det lite lugnare ir.
En sak som oroar mig r att det r nr vi har som mest erfarna spelare p plan som de gr de grvsta misstagen. Idag passar Ginter en boll mitt i slottet och det leder till Osterhages andra gula. Kbler ger Nmecha flera meter och all tid ivgen att mtta ivg ett skott. Allts bara backlinjen har ver 1111 gjorda bundesligamatcher och gr ibland nybrjarmisstag? S var det ocks under Streich sista ret och det r ntt som skr sig s nya spelare kanske hade varit bra nd.
Men det Schuster har gjort r bara bra, och s lnge Schuster trivs kommer han att stanna.