Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-12-29, 20:32
Medlem
Lekmands avatar
Weihaupt verkar g till St. Pauli ssongen ut. Kan dribbla sig frbi vem som helst i en mot en, men av ngon anledning har han aldrig riktigt ftt speltid, och i synnerhet inte under Schuster. Trots det har han nd spelat 55 matcher i Bundesliga med sina 23 r.

Utmrkt ln. Nu ska vi bara slja Muslija ocks (obs kommer inte hnda) som jag tycker r otroligt dlig eftersom han inte arbetar fr laget. Sen har vi ingen mer vnsterytter bakom Grifo. Det r liksom allrounders som Rhl, Osterhage och Hler och kanske vnsterbacken Makengo som kan spela dr.

Sebastian Szymański som spelar fr Fenerbahce har poppat upp p radarn, men han r inte heller renodlad vnsterytter.

Vi fr se om det hnder ngot. Jag tycker inte det r hela vrlden, srskilt nr vi bara spelar Bundesliga, men resten av fansen har ju skrikit p offensivfrstrkning i typ tv r nu.
Citera
2024-12-30, 17:55
Medlem
Lekmands avatar
Otroligt nog (fr mig inte fr er haha) ryktas Makengo lmna p ln till Olympiakos. Dvs vi gr oss av med hela reserven p vnstersidan: Vnstermittback, vnster back och vnster ytter. Kvar blir spelarna i startelvan. Och uslingen Muslija.

Frvntningarna infr vintern var mest att vi skulle slja hgerbacken/mittbacken Sildillia, men han behvs nog nu fr att tcka upp vnstersidan.
Citera
2025-01-01, 18:49
Medlem
fchansas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Mnga gnger som jag nskar att jag bodde kvar i Tyskland och nrheten till min lskade fotboll.

Snart pensionsdags? Du fr vl flytta ner d?
Citera
2025-01-01, 18:50
Medlem
fchansas avatar
Gott nytt fotbollsr!
Citera
2025-01-01, 20:59
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fchansa
Snart pensionsdags? Du fr vl flytta ner d?
Planer finns faktiskt men jag tror att jag inte fr med mig frugan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in