Weihaupt verkar g till St. Pauli ssongen ut. Kan dribbla sig frbi vem som helst i en mot en, men av ngon anledning har han aldrig riktigt ftt speltid, och i synnerhet inte under Schuster. Trots det har han nd spelat 55 matcher i Bundesliga med sina 23 r.
Utmrkt ln. Nu ska vi bara slja Muslija ocks (obs kommer inte hnda) som jag tycker r otroligt dlig eftersom han inte arbetar fr laget. Sen har vi ingen mer vnsterytter bakom Grifo. Det r liksom allrounders som Rhl, Osterhage och Hler och kanske vnsterbacken Makengo som kan spela dr.
Sebastian Szymański som spelar fr Fenerbahce har poppat upp p radarn, men han r inte heller renodlad vnsterytter.
Vi fr se om det hnder ngot. Jag tycker inte det r hela vrlden, srskilt nr vi bara spelar Bundesliga, men resten av fansen har ju skrikit p offensivfrstrkning i typ tv r nu.
Otroligt nog (fr mig inte fr er haha) ryktas Makengo lmna p ln till Olympiakos. Dvs vi gr oss av med hela reserven p vnstersidan: Vnstermittback, vnster back och vnster ytter. Kvar blir spelarna i startelvan. Och uslingen Muslija.
Frvntningarna infr vintern var mest att vi skulle slja hgerbacken/mittbacken Sildillia, men han behvs nog nu fr att tcka upp vnstersidan.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!