• 4
  • 5
2024-06-23, 06:19
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenDavis
Tuci SKA vara en version på 2cb och inget annat. Det var en colombiansk forskare som var med när 2cb togs fram i Europa. Sen åkte han hem, tweakade receptet och skapade ett rosa pulver istället för piller eftersom han visste att colombianer föredrar pulver framför piller.

Sen att det görs ful-tusi i Spanien, eller vart det nu tillverkas, som är blandningar av massa olika droger är kanske inte så otippat eftersom nästan alla våra droger nuförtiden är skit.

Förövrigt så finns det ladd med jordgubbssmak. Jag har även provat med kokossmak. Men de var inte färgade utan vita pulver.

2C-B "skapades" av Alexander Shulgin i USA. Tror inte någon Colombian deltog, men är osäker.

"Ful-tusi" kom från Colombia till Spanien. Det blev inte fult i Spanien.

Du har ingen aning om vad du menar med "version" och "tweaka receptet". 2C-B är en molekyl. Antingen är det 2C-B eller inte. Ämnet är naturligtvis inget piller från början utan ett pulver (som självklart går att pressa i piller).

Alla droger är inte alls skit, det ser överlag bra ut nuförtiden. Om du inte menar typ senaste månaden, det har jag ingen koll på och det är väl inte så intressant på det stora hela.

Summering: Du är ej insatt i ämnet.
Senast redigerad av Mjäll 2024-06-23 kl. 06:27.
Citera
2024-06-23, 06:30
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Låter exakt som Yaba som finns här i Thailand.

Testa röka dom istället för snorta! Kul att testa men ingenting att hålla på med under en längre period.. Man blir helt själ-lös dagen efter.

Yaba är metamfetamin. Klart man blir dränerad dagen efter av turbotjack.

Ketamin och MDMA går inte bra att vapea. Varför ska man testa att vapea något som du tror är likt något annat som funkar bra att vapea?
Senast redigerad av Mjäll 2024-06-23 kl. 06:33.
Citera
2024-08-18, 11:30
Medlem
Löste att det innehåller MDMA, ketamin och kokain.. låter ju lovande.
Mdma gör en mysig, ketamin tar bort ångest och koks gör en oövervinnerlig.

Känns som en fantastiskt bra kombo.
Citera
2024-11-30, 20:17
Medlem
https://m.youtube.com/watch?v=TIQ4L5...BtaWFtaQ%3D%3D

Man blir en tidsresande influencer om man spårar ur på pinky. Håll avstånd
Citera
2024-11-30, 20:21
Medlem
TjackOhejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soltorkadetomater
Löste att det innehåller MDMA, ketamin och kokain.. låter ju lovande.
Mdma gör en mysig, ketamin tar bort ångest och koks gör en oövervinnerlig.

Känns som en fantastiskt bra kombo.

Aa håller med fast jag skulle personligen velat byta ut kokset mot tjack, men men... När jag rejvade mycket i Köpenhamn förr så bjöds det ofta på MDMA och ketamin, danskarna kallade det "julemix" o den kombon var härlig.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in