Citat:
Ursprungligen postat av
sebastian66
Det r samma sommnga i sverige tnker otryggt p vilket stt? Tnker du p den gamla presidenten som skt gangster och folk som slda droger i parti och minut?
Jag har aldrig knnt mig otrygg skter man sig rdetta land soft vrre.
Man behver inte flyga och flnga heller dra till palawan dr har du det mesta dom 2 strsta stderna har bra uteliv massa utlnningar. Folket talar bra Engelska. Den service du fr i PH har du absolut inte i thai. Mana kan ta till Cebu efter det satsa p mnga nrliggande stllen. Moalboal oslob etc etc. Inget driektflyg s det blir kanske 2000 spnn dyrare. men hotellen maten r billigare s det jmnar nog ut sig.
Ok! Tack fr infon 🤗 du har skert rtt. Men jag r fortfarande inte helt vertygad om att det r rtt fr mig.
Tnker mig otryggt p s stt att man kan rka ut fr olika scams och att man inte kan g ute nr det r mrkt. Har varit i Dom Rep . och i Indonesien och jmf med de lnderna r Thailand ofantligt mycket tryggare.
Jag tnker att om man ska utforska nattlivet s kommer man ofrnkomligen ut p lite djupare vatten och d vet man inte vad som lurar ven om man skter sig. Hade inte duarte(?) i tankarna men men...
Nr du menar
service tnker du p bemtandet och gstfriheten eller? Du fr grna utveckla 😊 jag tyckte sjlv att det var bra service och bemtande i bkk. Men smre p Phuket.
Finns det ngot stlle i PH som motsvarar Pattaya?
Har chattat med en del pinays och de verkar jttesta o rara men jag r primrt r ute efter "pump n dump"...
r filippinska tjejer annars bra flickvnsmaterial? Vill lgga till att de filippinska tjejerna som jag chattat med verkar mindre bemedlade (fattigare) n de thailndska diton...🤔