Igår, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Det kan också vara så att hon är här inne och läser och fattade att det var du som skrivit den frågan och samtidigt är på fb och skriver. Det kanske inte var så populärt! 🙄🤪

Haha japp, det var en känslig fråga 🫣 men vad sjukt att blocka sina följare för att man är nyfiken då det är så genomskinligt vad som faktiskt pågår och händer.
Aja ni får hålla mig uppdaterad 😄🍿
Citera
Igår, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Tycker inte alls Klara är på samma nivå som Gabriella

Håller med, dom är inte alls på samma nivå, Klara är classy av sig, det är inte Gabriella.
Citera
Igår, 11:50
Medlem
Fattar inte varför influensers läser om sig själva på fb det måste ju vara rena plågeriet
Citera
Igår, 14:13
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abramsson1
Hon har haft frågestund igen, och jag ställde en fråga om relationen till Z, lär ju inte få nå svar hehe 🫠

Hennes frågestund var sjukt tråkig. Hon tog bara upp saker som rör föräldraskapet, prylar, hennes födelsedag och så berättar hon att hon känner sig rätt mätt på sociala medier och att hon inte vill vara lika personlig längre. Hon har tydligen känt så de 5 senaste åren av hennes 10 år som influencer. Hon har andra planer, men det blir inte förrän bebis börjar förskolan.

Trist att bli blockad för att man ställer en fråga när hon själv ber om frågor. Är väl egentligen inte mer än att man bara ignorerar såna frågor man inte vill svara på. Blir man blockad kan man väl tolka det som att något faktiskt är fel angående det man frågat eller kommenterat. Och hade allt varit bra och normalt hade hon nog tagit upp det och dementerat det för att försvara deras förhållande. Också ett tecken på att något är fel eftersom inget kommer.
Citera
Igår, 14:28
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kayleigh
Återkom ifall du får något svar! 😇

I inlägget om Nyårsafton idag så skrev hon såhär ang att dricka alkohol: ”Den andra vuxna här hemma under samma tak är precis likadan och det tycker jag är otroligt skönt.”

Är inte det en väldigt konstig formulering när man pratar om sin make? ”Den andra vuxna här hemma under samma tak….” 😳🤔

Läste precis igenom de senaste inläggen. Det är en riktigt konstig formulering. Alltså, antingen är de faktiskt inte ihop längre, eller så har Z uttryckt en stark åsikt om hur hon får benämna honom i sociala medier. Vad nu det skulle spela för roll. Nej, de har problem.

Angående hennes uttalande om alkohol har jag lite svårt att tro på hennes utlägg. Jag tror inte de super eller i närheten av det, men hennes förminskning av deras alkoholintag köper jag inte.
Citera
Igår, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Hennes frågestund var sjukt tråkig. Hon tog bara upp saker som rör föräldraskapet, prylar, hennes födelsedag och så berättar hon att hon känner sig rätt mätt på sociala medier och att hon inte vill vara lika personlig längre. Hon har tydligen känt så de 5 senaste åren av hennes 10 år som influencer. Hon har andra planer, men det blir inte förrän bebis börjar förskolan.

Trist att bli blockad för att man ställer en fråga när hon själv ber om frågor. Är väl egentligen inte mer än att man bara ignorerar såna frågor man inte vill svara på. Blir man blockad kan man väl tolka det som att något faktiskt är fel angående det man frågat eller kommenterat. Och hade allt varit bra och normalt hade hon nog tagit upp det och dementerat det för att försvara deras förhållande. Också ett tecken på att något är fel eftersom inget kommer.

Ja alltså väldigt konstigt och oprofessionellt att blocka istället för att bara ignorera frågan. Det var bara en kort enkel fråga som jag ställde. Men ja, det säger ju bara en sak 🫠 Undrar dock när hon kommer komma ut om deras relation.
Citera
Igår, 15:01
Medlem
Alltså bilden i hennes blogg från nyårsafton. Är inte särskilt pryd men HUR SER DE UT? På ett kalas med 4 vuxna och 8 barn? Fint att hon tänker på att inte bli full och uppfostra sin dotter till att vara stark men kanske rimligt också att inte gå runt som porrskådisar till vardags? Jättebra ideal att visa upp för sin dotter, och sina söner med för den delen.
Citera
Igår, 15:55
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abramsson1
Ja alltså väldigt konstigt och oprofessionellt att blocka istället för att bara ignorera frågan. Det var bara en kort enkel fråga som jag ställde. Men ja, det säger ju bara en sak 🫠 Undrar dock när hon kommer komma ut om deras relation.

Ja, faktiskt!

Måste vara jättejobbigt att gå runt och hålla tyst samtidigt som frågorna haglar in och pratet går. Undrar vad de stora barnen vet och vad de märkt av. Jobbigt för barnen också.
Citera
Igår, 16:01
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nordica1
Alltså bilden i hennes blogg från nyårsafton. Är inte särskilt pryd men HUR SER DE UT? På ett kalas med 4 vuxna och 8 barn? Fint att hon tänker på att inte bli full och uppfostra sin dotter till att vara stark men kanske rimligt också att inte gå runt som porrskådisar till vardags? Jättebra ideal att visa upp för sin dotter, och sina söner med för den delen.

Håller med! Brukar för det mesta inte säga sånt om andra, men ja, de ser ut som sl*mpor 🙈 Förmodligen ska barnen lära sig att man får klä sig och se ut hur man vill, att man väljer själv och ska trivas i det man väljer. "Mamma känner sig fin"... Men det får väl finnas en gräns som förälder? Detta är vidrigt, fräscha ideer man lär barnen att det är okej att gå runt och se ut så där. Då både ens egna barn och andra barn i ens umgängeskrets.
Citera
Igår, 16:14
Medlem
Jag tror inte hon kommer säga nåt om relationen eftersom allt gick så snabbt mellan dom.
Så erkänner hon att det är dåligt/över så ger hon ju alla som tvekade på dom rätt.
Citera
Igår, 17:35
Medlem
En till block här pga en väldigt artig fråga om relationen! Det är så man känner igen en professionell influencer.
Citera
Igår, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Algutsraven
En till block här pga en väldigt artig fråga om relationen! Det är så man känner igen en professionell influencer.

Haha ja verkligen, sorglig människa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in