• 1
  • 2
2024-06-22, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Robin Carell. Skribent på bland annat Motpol. Trots att Robin är en så otroligt snygg och lyckad snubbe så förstod han mig när jag skulle ta livet av mig. Den intelligenta Robin skrev inlägg riktade till mig om droger och självmord på ett bra sätt när jag mådde som allra sämst. Ukraina-dåre säger kanske baggebo1 och en del andra av er. Jag kan inte bry mig om sådant. Snygg-Robin Carell!

https://motpol.nu/author/robincarell/

Ingen bild. Jag gissar på total avsaknad av käklinje och extremt låg testeronhalt i blicken.
Citera
2024-06-22, 14:33
Avstängd
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulmedhammaren
Ingen bild. Jag gissar på total avsaknad av käklinje och extremt låg testeronhalt i blicken.
Så här ser Robin Carell ut (5:29 in i klippet):

https://www.youtube.com/watch?v=fy910FG46C4
Citera
2024-06-22, 16:29
Avstängd
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
Kvinnor har förvisso ofta konstig smak, men anser du att han faktiskt är snygg eller är han det bara pga att det saknas andra alternativ?

PS
Jag har aldrig ens hört talas om karl'n tidigare. Det gör att jag blir påmind om hur pass mycket av den här nationalistsfären som jag inte brytt mig om och i hur hög grad jag istället gjort egna studier och använt min egen analysförmåga istället för att påverkas av dess ofta destruktiva röster.
Ja, jag anser att han är snygg på riktigt. En man kan faktiskt nästan inte se bättre ut än vad Robin Carell gör. Hans utseende är otroligt attraktivt!
Citera
2024-06-23, 08:59
Medlem
Citat:
Ja, jag anser att han är snygg på riktigt. En man kan faktiskt nästan inte se bättre ut än vad Robin Carell gör. Hans utseende är otroligt attraktivt!

Nyreggadjude som trodde han hade en chans på dig hade hoppats du gillade brunögda tjockisautister med kroknäsa som är för fula och efterblivna för att annars få några vita tjejer och därför måste ligga med svartskallar.
Citera
2025-01-21, 18:35
Medlem
Citat:
Vi bryr oss inte alls om åsikterna, utan bara om det ytliga och tuffa. Vilken eller vilka nationalister är då de bästa enligt er? Jag tänker att det kan vara Therese Verdun med sin Joy Division-nazism och Daniel Friberg med sin underbara tuffa stil.

Vilken är er tuffaste och snyggaste favoritnazist?

Du verkar ha en märklig fixering vid och tonårsaktigt beundran för svenska nationalister. Räcker med att de medverkar i en podd så verkar du falla pladask och bli förälskad i dem, alternativt erbjuder ditt sköte.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in