Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2024-07-08, 09:19
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Traveller7
Vi har en familjefar häromkring som brukar sporta en sån tröja i tex parken och affären. "Kill your local pedophile" typ och sådant.

Vad är dealen med det?

Det är inte lätt att säga vad dealen är, men den är kontraproduktiv eftersom de allra flesta är emot dödsstraff.

Kanske är mannen en suicidal pedofil och vill dö?

Min tanke är att personen i fråga är enkelt och sparsamt utrustad i hjärnan.
__________________
Senast redigerad av Sharkimedes 2024-07-08 kl. 09:21.
Citera
2024-07-08, 09:27
  #26
Medlem
Traveller7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sharkimedes
Det är inte lätt att säga vad dealen är, men den är kontraproduktiv eftersom de allra flesta är emot dödsstraff.

Kanske är mannen en suicidal pedofil och vill dö?

Min tanke är att personen i fråga är enkelt och sparsamt utrustad i hjärnan.
Kanske hehe. Nej. Han är nog rådlös och desperat. Tror att han gör vad han ska. Det kan se så illa ut. Hur man ser ut från sitt lilla huvud
Han är nog snäll. Men jag är lite rädd för såna snälla killar. Hur långt de kan gå i sin egna snällhet.

Önskar jag var bättre på att tillrättavisa dem som bär attiraljer med liknande budskap.

Förr var det mycket bögar som skulle knackas. Kanske det är i nån sorts självförsvar man bär såna tröjor.

Som när man knarkar. Det handlar om "självbevarelse" man kan inte bättre där och då. Och gör som dyngbaggen.
__________________
Senast redigerad av Traveller7 2024-07-08 kl. 09:31.
Citera
2024-07-08, 09:37
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Traveller7

Han är nog snäll. Men jag är lite rädd för såna snälla killar. Hur långt de kan gå i sin egna snällhet.


Vad fan skriver du? Detta är osammanhängande nonsens. Blandar du et dødshot med snällhet?
Citera
2024-07-08, 09:41
  #28
Medlem
Traveller7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sharkimedes
Vad fan skriver du? Detta är osammanhängande nonsens. Blandar du et dødshot med snällhet?
I hans värld kanske det är snällt.
Citera
2024-07-08, 11:16
  #29
Medlem
Traveller7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sharkimedes
Det är inte lätt att säga vad dealen är, men den är kontraproduktiv eftersom de allra flesta är emot dödsstraff.

Kanske är mannen en suicidal pedofil och vill dö?

Min tanke är att personen i fråga är enkelt och sparsamt utrustad i hjärnan.
Skulle jag ta på mig en sån tröja skulle jag misstänka att folk misstänkte jag höll på med dumheter.

Så man måste vara "tuff" krävs tuffhet. I ett tufft tillstånd, för att bära upp en sån tröja.

Man har sitt på det torra. Man sitter säkert. Tycker man. I sitt fort.

Man är en enmans armé.
Citera
2024-07-09, 11:31
  #30
Medlem
Känns lite taskigt att bära tröjor där det står "kill you local pedophile". Pedofil kan man ju inte rå för om man är, att våldta barn däremot är något som går att styra.
Citera
2024-07-09, 11:35
  #31
Medlem
Även om det är ett rätt fint budskap så känns det rätt WT att bära något sådant
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in