• 3
  • 4
2024-06-25, 12:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av bo-jerry
Jo men utgiften för SVT kommer vi inte ifrån. Dessutom har dom en bra playtjänst
Nej det är rätt men det har inget med topic att göra; TS klagar på reklam. Då har hen två val:

1) Betala för en kanal som sänder/strömmar de program han vill se utan reklam.

2) Titta på SVTs program som faller honom i smaken om han inte har råd med 1. (Den betalar han ju redan för, precis som du påpekar, genom skatten.)
Citera
2024-06-25, 13:11
Medlem
Tervulls avatar
Reagerade du inte på att i varje reklam är det 99% negrer oxå. På varje vit person som är med går det 5 negrer. Och ingen vit kärnfamilj finns utan det är alltid en neger och en vit som är ihop. Det är betydligt värre än mängden reklamfilmer som visas.
Citera
2024-06-26, 14:24
Medlem
DroneXR7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Jag tittat mer på TV än normalt pga omständigheter, inte tittat på TV mycket alls senaste 20åren.

Så har jag till min fasa upptäckt att man på vanliga kanaler kör reklam MYCKET tätare och MYCKET längre än vad som brukade förekomma tidigare, till den grad att jag blivit helt reklamallergisk. Stänger av TVn när reklam kommer och det får bli som det blir.

Orkar folk verkligen glo på reklam så ofta? Tittade på renoveringsdrömmar, och reklam ibland så frekvent som var 5:e minut. Helt galet. Och reklamerna varar typ 4-5 minuter. Helt sjukt. På 90-talet var det typ reklam var 30:e minut och så kom lite reklam.

En annan sak är att reklamerna endast är amerikanska namn, amerikanska bolag, produkterna har amerikanska namn. Tidigare fanns svenska företag/ svenska namn. Nu är det Burger King, Swivel-Sweeper, Coca-Cola i 5 minuter. Jag tycker det är skit alltihop, värdelöst med TV nuförtiden. Gillar vissa program kring arkitektur och renoveringar och natur osv. Men dessa reklamer är löjliga.

Precis lika här, slutade se på TV för 4-5 år sen. Reagerade på det sist hemma hos polarn när han hade reklam på YouTube. Vilken idiot, 100 spänn i månaden för att slippa reklam är pengar väl investerade.
Citera
2024-06-26, 14:30
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Reagerade du inte på att i varje reklam är det 99% negrer oxå. På varje vit person som är med går det 5 negrer. Och ingen vit kärnfamilj finns utan det är alltid en neger och en vit som är ihop. Det är betydligt värre än mängden reklamfilmer som visas.
Klar jag gjorde. Det är sjukt alltihop. Men svenska kvinnor älskar negrer och vill INTE ha barn med vita svenska män längre. Så det är ju förståeligt att man då visar hur det ser ut, i reklamfilmerna.

Jag kan inte ändra svenska kvinnor, de har alldeles för små hjärnor, dom är som barn uppe i huvudet.
Citera
2024-06-26, 20:19
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Klar jag gjorde. Det är sjukt alltihop. Men svenska kvinnor älskar negrer och vill INTE ha barn med vita svenska män längre. Så det är ju förståeligt att man då visar hur det ser ut, i reklamfilmerna.

Jag kan inte ändra svenska kvinnor, de har alldeles för små hjärnor, dom är som barn uppe i huvudet.

Det verkar som att du inte förstår vad följande ord betyder: gjorde, sjukt, kvinnor, negrer, män, hjärnor, barn, huvudet.

Imponerande.
Citera
2024-06-27, 00:50
Medlem
Rollin-and-Turnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Numera går det ju inte att titta på s.k. linjär TV. Innehållet på de nio kanaler som tidningarna presenterar är bara så uselt. En stående tablå med exakt samma skit varje dag. Man kan fråga sig varför tidningarna fyller upp en helsida varje dag med dessa skitprogram.

Nej, det är inte en speciellt svår fråga att förklara.

Att tablåerna finns i tidningarna är, helt enkelt, för att tv-kanalerna betalar för den platsen.
Och anledningen till att de tycker det, fortfarande, är värt det är gissningsvis för att det ännu finns många som läser och planerar sina tv-kvällar med hjälp av dem. På så sätt får de hjälp att locka tittare till kanalerna.
Citera
2024-06-27, 02:32
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rollin-and-Turning
Nej, det är inte en speciellt svår fråga att förklara.

Att tablåerna finns i tidningarna är, helt enkelt, för att tv-kanalerna betalar för den platsen.
Och anledningen till att de tycker det, fortfarande, är värt det är gissningsvis för att det ännu finns många som läser och planerar sina tv-kvällar med hjälp av dem. På så sätt får de hjälp att locka tittare till kanalerna.

Tack för info som ju förklarar saken. Men dessa kanaler verkar ha gett upp alla ambitioner, jag menar med denna oändliga ström av strunt, alltid samma. Jag antar att de faktiskt är på avveckling, sista suckar.
Citera
2024-06-27, 03:25
Medlem
kl4sseKocks avatar
Inte bara det, programmet presenteras av bla bla företag som känns som evigheter och som grädde på moset repetition av det man såg för en kort stund sen vilket gör programmet ännu kortare.
Citera
2024-06-29, 05:15
Medlem
Pungsvings avatar
Citat:

Så är det inte. Det är taktik från globalisterna att visa neger med vit kvinna i reklamen. De vill få det till att vara normen, ett sätt att vilseleda kvinnor. Kvinnor är ju så lättpåverkade. Det är också kvinnorna som förstörde Sverige genom att rösta på sossarna under 1900-talet. Om kvinnorna hade fått berättat för sig vad sosseröstandet skulle leda till skulle väldigt få göra det. Det fina gamla Sverige är borta pga sossarna och nu på sistone globalisterna. Man måste vara stark och bara säga nej. Sluta titta på TV. Sälj TVn. Sluta läsa dagstidningarna. Allt är hjärntvätt. Sossarna är ondskan och avunden inom oss alla. Säg nej.
Citera
2024-07-01, 08:38
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsving
Så är det inte. Det är taktik från globalisterna att visa neger med vit kvinna i reklamen. De vill få det till att vara normen, ett sätt att vilseleda kvinnor. Kvinnor är ju så lättpåverkade. Det är också kvinnorna som förstörde Sverige genom att rösta på sossarna under 1900-talet. Om kvinnorna hade fått berättat för sig vad sosseröstandet skulle leda till skulle väldigt få göra det. Det fina gamla Sverige är borta pga sossarna och nu på sistone globalisterna. Man måste vara stark och bara säga nej. Sluta titta på TV. Sälj TVn. Sluta läsa dagstidningarna. Allt är hjärntvätt. Sossarna är ondskan och avunden inom oss alla. Säg nej.
Okej men om de är lättpåverkade, så innebär det att det ser ut så i verkligheten eller? För övrigt håller jag med dig i ditt lnlägg, ja sossarna pajade landet men moderaterna med Ruinsväldt också, han öppnade verkligen vattenslussarna så att översvämningen blev ett faktum.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in