Citat:
Ursprungligen postat av
Zelda888
Frågar väl egentligen vilken folk gillar mest. Tyckte det kunde vara intressant att verkligen diskutera skillnaden mellan de olika.
Men i mitt fall vill jag bli så bäng som möjligt
Alternativt det som är mest lik riktig thc men jag har fått höra att thch är den som är mest lik och den använder jag ju. Thca skulle tydligen bli riktig thc när den värms upp, så det läser jag om mycket och skulle uppskatta om någon hade erfarenhet av just thca.
Däremot är jag intresserad av att höra om alla noider egentligen

THCa är ju den bästa isåfall. Om du nån gång testat cannabis så har du provat THCa då det blir helt vanlig THC vid rökning/bakning/vaping
All cannabis har mestadels THCa i sig och väldigt lite THC innan man röker det.
Hur det kan vara lagligt är rätt otroligt men fysatan va nice.
Dock så är all laglig thca weed du ser online "besprutade" cbd buds och inte "the real real deal" därav att dom ser ut som cannabis som fått kokain sprinklat över sig(typ exakt som southpark avsnittet om randys christmas special)
Thca dom besprutar med är utvunnet naturligt från riktig cannabis förmodligen från usa eller liknande länder.
Kort sagt är det thca kristaller då det är stabilare och tar längre tid att konvertera till thc i rumstemperatur dessutom får man inte odla plantor med mer än 0.3 thc.
Så den säkraste noiden du kan röka är thca vilket då blir den underbara thc:n.