Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-06-27, 18:42
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Så 80% av västvärlden är smygpeddos?

Wow. Du låter riktigt bright.

"80%" av västvärlden är porrskadade och har hjärntvättats till en preferens pedofiler i porrindustrin tryckt ner i halsen på dem, och du med resten av anhanget är för lågpannade för att ifrågasätta det.

Du kan inte se skillnaden mellan en vuxen kvinnas fitta eller ett barns, du tänder lika mycket på båda. Känns det bra?
Citera
2024-06-27, 18:42
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4everyoung
Du ville ha något som kallas "porrtofs", så vem är det som är porrskadad egentligen? 😂

Det är vad det kallas, inte jag som hittat på begreppet.

Heter 'landing strip' på engelska.
Citera
2024-06-27, 18:43
  #15
Medlem
Armhålorna ska vara orakade på en riktig kvinna. Det e så otroligt sexigt och luktar gott efter en varm dag utan deo.
Fittan kan vara rakad eller orakad spelar mindre roll den ska ju slickas mellan blygdläpparna
Citera
2024-06-27, 18:44
  #16
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shitnugget
"80%" av västvärlden är porrskadade och har hjärntvättats till en preferens pedofiler i porrindustrin tryckt ner i halsen på dem, och du med resten av anhanget är för lågpannade för att ifrågasätta det.

Du kan inte se skillnaden mellan en vuxen kvinnas fitta eller ett barns, du tänder lika mycket på båda. Känns det bra?

Du verkar inte sett många fittor i dina dagar om du tror att ett barns och en kvinnas kropp och fitta ser likadana ut..
Citera
2024-06-27, 18:45
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Du verkar inte sett många fittor i dina dagar om du tror att ett barns och en kvinnas kropp och fitta ser likadana ut..


Du, ta och zooma in på fittan så inte resten av kroppen syns. Hur ser du skillnaden utan könshår?

Nej just det. Peddo preferens.
Citera
2024-06-27, 18:45
  #18
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Hur gör alla gifta kvinnor nuförtiden..?..
Enda anledningen till att raka fittan är att attrahera män. När detta är gjort. Vad är anledningen...??.


Nu har jag bara koll på en.

Och där är det renrakat på benen och under armarna i alla fall, och har alltid varit det.

Nu skulle jag säkert kunna få bestämma frisyr där nere men jag bryr mig inte, hon får se ut hur hon vill.
__________________
Senast redigerad av halaltarzan 2024-06-27 kl. 19:01.
Citera
2024-06-27, 18:51
  #19
Medlem
Trollet420s avatar
Ett litet hårigt hjärta är sexigast en tjej kan ha.. hatar dessa rakade fittor
Citera
2024-06-27, 18:55
  #20
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shitnugget
Könshår är naturligt. Jag vill knulla kvinnor, inte flickor. Rakade fittor är avtändande då hårlösa kön är något jag associerar med barn.

Sen ska det så klart inte vara mörkmården där nere. Självklart snyggt ansant, en trekant eller rektangel på venusberget, även känt som porrtofs ska det vara.
Rektangel = Fiskpinne?
Citera
2024-06-27, 18:57
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdam
Rektangel = Fiskpinne?


Jo men typ så.

Landing strip.

NSFW: https://photos.xgroovy.com/contents/...451/147220.jpg

Så mycket attraktivare än en renrakad barnfitta.
Citera
2024-06-27, 19:07
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Hur gör alla gifta kvinnor nuförtiden..?..
Enda anledningen till att raka fittan är att attrahera män. När detta är gjort. Vad är anledningen...??.

Att attrahera sin man?
Citera
2024-06-27, 19:11
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Hur gör alla gifta kvinnor nuförtiden..?..
Enda anledningen till att raka fittan är att attrahera män. När detta är gjort. Vad är anledningen...??.
Tro det eller ej men det finns människor som försöker att hålla sig fräscha och attraktiva även om man är gift eller har annan typ av relation. Det trodde du inte va?
Citera
2024-06-27, 19:14
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Tro det eller ej men det finns människor som försöker att hålla sig fräscha och attraktiva även om man är gift eller har annan typ av relation. Det trodde du inte va?
Ni har helt rätt. Det är jag som vill ha håriga kvinnor...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in