• 1
  • 2
2024-07-11, 13:41
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigarmz12
Tack för infon. Men vad jag lyckas läsa mig till så brukar folk som aromatiserar mycket köra 1:1 ratio på Test EQ?
Och skulle jag vilja köra anadrol under denna kuren hade du pausat EQ eller mast under dessa veckor eller inte?

Folk som konverterar mycket är ju dom som kan sänka sitt testo, dom som konverterar lite kan behöva höja sitt test för annars krashar dom? Jag konverterar över average skulle jag säga, är inte en bomb men använder absolut mer AI än vad andra kommer undan med. Hade inga som helst problem på 600mg eq och runt 350mg test. Se till att ha HCG eller typ dbol hemma om du skulle känna dig låg så kan du snabbt få upp östro medans du jämnar ut ration mellan test/eq. EQ verkar vara ett av preppen som alla reagerar så väldans olika på också. Jag tänker såhär att den är relativt mild och kommer bara tävla mer med testosteronet om man måste köra 1:1, då är det mer värt för min del att helt enkelt bara köra testo eller test/deca. Hade skippat EQ helt om jag var tvungen att ligga 1:1 för jag anser att kliva över 1g prepp om man inte tävlar är helt onödigt, känns som doserna på senare år bara skenat högre och högre bland den breda massan.

Anadrol har jag aldrig rört, tycker den verkar alldels för elak för att vara värd det. Gillar inte heller att den direkt stimulerar östrogenreceptorerna då jag har ganska lätt att få gyno, så har inte rört den och kan inte ge dig någon vettig erfarenhet där. Tycker personligen den finns bättre lämpade orala om man nu inte är en elitsatsare. Men allt är väl också till stor del dosrelaterat.

Som du ser är jag en less is more kille, hälsan är viktigast för min del så jag har alltid en avvägning om den är värt det, kan jag försvara det här för min nivå av träning? Så lätt att bli fartblind på peds.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in