2024-06-28, 23:35
Medlem
'Heta ämnen' är lika signifikant som katten för flashback. Visar du flashback-katten för 9 av 10 människor på stan kommer de säga att det är flashbacks logga.

Likaså hade det varit att ställa frågan, vilken hemsida tänker du på om jag säger 'heta ämnen'. 9 av 10 hade svarat just flashback.

Då flashback bytte layout, byttes även 'heta ämnen' till 'aktuella ämnen' eller 'populära ämnen'. Det är för jävla tråkiga ämnesrubriker.

Jag föreslår därför att vi gemensamt kan komma på någon häftig rubrik som passar flashback. Som åter kommer bli lika signifikant som FB-katten. Inte något mainstreamord som feed eller flöde. Utan något stenhård ord som flashback gemensamt kan stå för.

Jag kan ge några exempel:
Häftiga ämnen
Dagens slakt
Coola åsikter

Skriv era bästa ämnesrubriker. Det som blir mest gångbart, tycker jag att vi byter till
Citera
2024-06-28, 23:38
Medlem
franges avatar
Tyvärr, men dina förslag låter som något som skulle platsa på ett p12-forum typ Fragbite...
Citera
2024-06-29, 00:29
Medlem
sykkelpumps avatar
"Populära ämnen" är en perfekt rubrik, om det speglar vad många läser, skriver i eller klickar på.
Då berättar rubriken tydligt vad det handlar om.

Dina förslag liknar tyvärr mest otydligt trams, eller något som en tonåring hittat på eller i alla fall skulle gilla.
Citera
2024-06-29, 10:10
Medlem
immenhusens avatar
Saknar också f.d. ”Heta ämnen,” där det som de facto var i ropet, var det som lyftes fram—utan moderatorernas åverkan. Från tid till annan kallar jag faktiskt fortfarande nuvarande sektion för ”Heta ämnen.” Vissa vanor tycks aldrig ge med sig, med andra ord…

/AI
Citera
2024-06-29, 16:40
Moderator
NewDeers avatar
Flashback --> Forumförslag
/Moderator
Citera
2024-06-29, 16:51
Medlem
p00ninos avatar
Heta Ämnen-reformen var ett klavertramp.
Vad skiljer ett "populärt ämne" inom tidsramen senaste dygnet - från ett "aktuellt ämne"? Hur kan ett ämne som är "äldre än ett år" vara "aktuellt" men inte "populärt"? Vem behöver en kategori för populära ämnen de senaste tjugo åren? Byts dessa ämnen ut om ett nytt, populärare ämne fyller 20 år dagen efter?

Invecklat och onödigt, ingen har bett om detta. Flashback borde återgå till det gamla systemet istället för den här soppan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in