2024-08-27, 14:51
Medlem
[=Stoix|89339923]Det r bara en tidsfrga innan lgnen uppdagas. [/quote]

Din optimism krver nog ett speciellt namn 80 r snart utan minsta antydan till hllbart bevis, trots orkneliga pstenden om att ni frnekare har en massa bevis. Det gr bra fr er frnekare

[=Stoix|89339923] Fr var dag som gr s blir det frre frintelsetroende och fler skeptiker, och fler mnniskor som frstr att lgnares ord inte vger tungt. [/quote]

Det r bara dina nskedrmmar.

QUOTE Drefter, vad finns det fr vetenskapliga bevis fr myten? Inga kroppar, ingen frhjd niv av HCN och varfr lt inte Sovjet media se alla gaskammare frrn efter 30 r. [/quote]

Kolla lnken jag postat ett gng gnger nu..,

HCN har pvisats, kroppar finns, och gaskamrarna fick de allierade och andra se direkt efter kriget.

QUOTE Som sagt, enbart en idiot tror p denna historian och era dagar r rknade.[/quote]

Ja det hr frnekarna psttt i snart 80 r, men nnu r ni kvar p ruta ett Bjllermssa p fr er
Citera
2024-08-27, 15:00
Medlem
Vnlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoix
Det r bara en tidsfrga innan lgnen uppdagas.

Om 1000 r har det kanske(?) glmts av lite granna.
Men skert r det ju inte. Mnga minns Slaget vid Hastings n idag om n mest fr rtalet 1066.

Du har inga nya infallsvinklar att komma med?
Revisionister (frintelsefrnekare) har ju krt p med samma skit i snart 80 r och str fortfarande och stampar p ruta 1.
Ngot nytt bevis typ?

/VV
Citera
2024-08-27, 19:00
Avstngd
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus

HCN har pvisats, kroppar finns, och gaskamrarna fick de allierade och andra se direkt efter kriget.

Var r dom kropparna? Varfr visade inte ryssarna upp ngon gaskammare nr de filmade Auschwitz "illdd"?

https://www.youtube.com/watch?v=9vjwiKQo5Ko

Varfr frgar jag en pladdrande lgnare nr jag vet att det bara kommer substanslst joller som svar.
Citera
2024-08-27, 19:05
Avstngd
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor

Om 1000 r har det kanske(?) glmts av lite granna.
Men skert r det ju inte. Mnga minns Slaget vid Hastings n idag om n mest fr rtalet 1066.

Du har inga nya infallsvinklar att komma med?
Revisionister (frintelsefrnekare) har ju krt p med samma skit i snart 80 r och str fortfarande och stampar p ruta 1.
Ngot nytt bevis typ?

/VV
Kan vara dags fr dig att komma med ngot som helst bevis som du totalt misslyckats med, gng p gng. Det som som kommer ur din kft r bara trams. r det inte Poltava s r det Hastings eller Mnlandningen. Du gr precis ALLT fr ducka frgor och sola din grandiosa okunnighet. Men du r ju hr fr att jvlas och inte ens det lyckas du med.
Citera
2024-08-27, 22:26
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Det r vldigt enkelt.

Som jag misstnkte, inga argument, inga forskarcitat, ingen substans, ingenting. Du r vrdels. Du har ingenting att erbjuda vrt forum. Du kommer aldrig att delta i en riktig debatt, du kommer aldrig att diskutera Hss, eller Gerstein, eller ngot annat vittne, och du kommer aldrig att formulera ett eget argument om ngonting.

Du ignorerade min utmaning i mitt frra inlgg och kommer att fortstta undvika att ta ansvar fr dina pstenden.

Citat:
Jag har varit med i dessa trdar i ver 20 r eller s, och hela tiden har du och alla andra frnekare i dessa trdar brlat om hur ooootroligt ltt det r fr er att se massor med fel i den vetenskapliga frklaringen om frintelsen

Och det r det. Modern frintelseforskning r inte ett serist, vetenskapligt forskningsflt som gr att jmfra med riktig akademisk historieforskning. I tusentals inlgg har jag demonstrerat detta bortom alla rimliga tvivel, och du har konsekent ignorerat alla mina argument.

Egentligen skulle man kunna generera dina inlgg med AI. Spotta ut ngot om att "80 r av forskning" motbevisat "frnekarna"...

Citat:
nd har ingen av er, ej heller en enda frnekare i hela vrlden under dessa dryga 20 r klarat att motbevisa seris historievetenskap p en enda jkla liten punkt av alla de ni brlar om, inte en enda.

50 r av revisionistisk forskning har kategoriskt motbevisat den ortodoxa frintelsetesen och nedmonterat alla frintelsens hrnstenar. Det finns ingenting kvar att upprtthlla, annat n ett tomt korthus som skulle falla isr om revisionister inte fngslades, ddades och censurerades.

Citat:
Men nu har sklart psttt orkneliga saker, i princip alltid gammal skpmat som sedan lnge r motbevisad och avsljad som felaktig av er frnekare eller bara nnu en av era avsiktliga manipulationer eller rena lgner.

S bra. D r det bara att citera forskarnas argument... Eller?

Citat:
Under samma tid, mina 20 r hr, s har seris vetenskap konstant forskat fram mer och mer som bekrftar den vetenskapliga teorin gng gng p gng. Det r utgrvningar, underskningar, dokument, lokaliseringar av massgravar etc etc etc, som kommer i dagen genom den forskning som bedrivs sedan krigsslutet.

Det sker nstan ingen primrforskning inom frintelseortodoxin. Forskningen har i allt vsentligt sttt stilla sedan brjan p 2000-talet. Det mest intressanta som hnt r Caroline Sturdy Colls, och hon r sprlst frsvunnen sedan mnga r tillbaka. Majoriteten av historiografisk primrforskning str revisionister fr. Revisionister har dominerat frintelseforskningen de senaste 25 ren. Detta r anledningen till att du aldrig har ngra argument. Dina argument och kllor leder till texter som publicerades p slutet av 90-talet.

Just nu r det r 2024 och du har inga argument fr att motbevisa revisionister.

Citat:
Under samma tid s har ni frnekare inte klarat av annat n att skmma ut er n mer, grundligt

Revisionister har dragit ner brallorna p frintelseortodoxin i rtionden. Ni r de som str med rumpan bar. Dra upp byxorna och kom med i leken.

Citat:
Ni kan ock kommer aldrig att vinna er kamp, drfr att ni helt enkelt aldrig kan styrka era pstenden

Om ni var sjlvskra i er "kamp" hade ni inte behvt fngsla och censurera era meningsmotstndare.

Citat:
utan varje gong ni frsker s avsljas ni med att frvanska och ljuga om knda bekrftade historiska fakta. Och fr p rumpan s den lyser som ett dimbakljus av de fakta och bevis som serisa historieforskare lgger fram och pvisar era lgner med.

Kan du citera dessa "fakta och bevis" som "serisa historieforskare" anvnt fr att "motbevisa frnekare"?

Citat:
Det, r ett frsvar som jag och alla andra som argumenterar med er frintelsefrnekare har, som du/ni frnekare aldrig kan vertrumfa. 80 r nu, och fortfarande inte kommit ur ruta ett. Svider frstr jag

80 r och "vrldshistoriens mest studerade hndelse", men ni kan fortfarande inte svara p grundlggande frgor om hur hndelsen gick till? Inte srskilt imponerande.
Citera
2024-10-19, 14:21
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Var r dom kropparna? Varfr visade inte ryssarna upp ngon gaskammare nr de filmade Auschwitz "illdd"?

https://www.youtube.com/watch?v=9vjwiKQo5Ko

Varfr frgar jag en pladdrande lgnare nr jag vet att det bara kommer substanslst joller som svar.

de hade vi en trd om, som vanligt blide ni upprrda och kunde ej acceptera det faktum det fanns.
(FB) Likdelar frn gas offer funna

ttio-sex judar hade skickats till gaskamrarna 1943 och deras kroppar frts till stra franska staden Strasbourg, d under nazistiska ockupationen och dr Hirt var montering en makaber samling av lik.

Kropparna, vissa intakta, andra lemlstade eller brnda, konstaterades i November 1944 efter befrielsen av Strasbourg, i fack fyllda med destillerat alkohol. De sedan begravdes i en gemensam grav i 1946 efter obduktioner.

Men den 9 juli, historiker Raphael Toledano funnit att vissa kvarlevor fortfarande ligger oupptckt vid rttsmedicinska institutet mer n 70 r p.

Tillsammans med den nuvarande chef fr institutet Jean-Sebastien Raul, historikern lyckats identifiera flera av kroppsdelar, bland annat "en burk som innehller hud fragment av en gaskammare offer".

Toledano fick en ledtrd till platsen av resterna i ett brev skrivet av Simonin 1952, som "nmnde burkarna innehller de prover som tagits i samband med rttsliga obduktioner utfrs p de judiska offren fr Struthof gaskammare".

Som jag har frsttt r det historikern Raphael Toledano som har sprungit p ett brev frn en Camille Simonin. Dr stod det uppgifter om lagring av vvnadsprover tagit ngra av de 86 gasoffer som utsatt fr gasexpriment bestlld av en SS Hirst.

Vvnadsprovarna var fr frbereda tal emot SS Hirst. Men Hirst hade gjort sjlvmord innan det hade kommit sdant lngt, s de vvnaderna hade slutligen hamnat p ett forensiskt institut i Strasbourg.

Camille Simonin hade frgat en domare om de hade ngon nytta av dessa vvnader. Men det r oknt vad han hade svarat.

Tv forskare hade ftt uppgift 1943 att vlja 109 fngar fr insamling vid Auschwitz-Birkenau ddslger i Polen, som skulle transporteras och gasas vid Natzweiler-Struthof lger nra Strasbourg. Nr allierade befriade Strasbourg, fann de 86 skelett i Hirt's samling och verfrt dem fr begravning p en lokal judisk begravningsplats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in