Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-06-29, 15:20
  #1
Medlem
Hej,
Jag har möjlighet att få prisvärd ungdomslägenhet på Småbrukets backe. Hur är området? Kriminalitet? Jag är tjej, men är hemma mest om kvällarna men någon gång vill man kanske dra till ICA för att köpa lördagssnackset utan att bli skjuten😝 Nära pendeln, ICA, högskolan osv. Men verkar vara ganska naturnära (& lugnt??) iom de är på andra sidan vägen från tex högskolan osv.

Tips önskas!!
Citera
2024-06-29, 17:11
  #2
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stuuuudent
Hej,
Jag har möjlighet att få prisvärd ungdomslägenhet på Småbrukets backe. Hur är området? Kriminalitet? Jag är tjej, men är hemma mest om kvällarna men någon gång vill man kanske dra till ICA för att köpa lördagssnackset utan att bli skjuten😝 Nära pendeln, ICA, högskolan osv. Men verkar vara ganska naturnära (& lugnt??) iom de är på andra sidan vägen från tex högskolan osv.

Tips önskas!!
Hur lugnt som helst. Fan rätt schysst asså när man tänker efter.
Citera
2024-06-29, 20:51
  #3
Medlem
Bodde där innan... Va en del skjutningar och bränder. I ungdomslägenheterna är det jätte lyhört, mycket spring av obehöriga på loftgången då brandtrappan är tillgänglig för allmänheten.
Hittade en gång en kille som stod och petade med en stor kniv i brevlådan vid postfacken. Ringde snuten som rådde mig till att fråga honom vad han höll på med. Jag sa fuck no och de skickade några som vände direkt på ett annat larm. Låt dig inte luras av att polishuset ligger i närheten.
Annars ligger också rättspsyk rätt så nära och mottagningen där folk hämtar metadon.
Lägenheterna är som en bastu på sommaren också.
Citera
2024-06-30, 02:30
  #4
Medlem
Europes avatar
Vet inte hur det är just där, men Visättra är ju inget vidare, med flera skjutningar och ett par fall där helt oskyldiga har skjutits, inklusive småbarn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in