Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2024-06-30, 18:10
Medlem
alexxanderhamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen-kat
Minns när jag var 13-14 och började få former. Jag märkte hur män kollade på mig. Jag tyckte om uppmärksamheten. På sommaren klädde jag mig i kortkorta kjolar eller korta åtsittande shorts och linne som lämnade magen bar.
Varför klär du dig inte så idag?
Citera
2024-06-30, 18:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av alexxanderhamilton
Varför klär du dig inte så idag?
Det gör jag väl ibland men frågan var om småtjejer och nu är jag tio år äldre.
Citera
2024-06-30, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen-kat
Det gör jag väl ibland men frågan var om småtjejer och nu är jag tio år äldre.
Frågan var ordagrant ” Gillar dessa yngre tjejer att bli stirrade på och varför gör isf inte äldre tjejer det?”
Jag tolkar svaret på den frågan att du inte är lika stolt över dina attribut längre..
Citera
2024-07-02, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Gubbslem.
Jag är inte i gubbåldern.
Citera
2024-07-02, 20:28
Avstängd
Citat:
Frågan var ordagrant ” Gillar dessa yngre tjejer att bli stirrade på och varför gör isf inte äldre tjejer det?”
Jag tolkar svaret på den frågan att du inte är lika stolt över dina attribut längre..

Jag är nöjd och stolt över mina attribut. Har inget emot att bli sedd men inte att män stirrar på mig.

När man var yngre var det ju lite nyhetens behag och spännande att se hur äldre män tittade när ens medvetande ökade.
Citera
2024-07-02, 21:03
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Jag är inte i gubbåldern.

För en 14-åring är en 20-åring gubbe.
Citera
2024-07-02, 21:33
Medlem
Finns massa äldre pumor dom klär sig sexigt? Kanske inte magtröja osv. Men svaret är att yngre behöver mer bekräftelse
Citera
2024-07-03, 00:25
Medlem
Jag klär mig för jag tycker det ser snyggt ut och för att jag vill se bra ut. Jag bryr mig inte riktigt om någon stirrar sålänge dom inte stirrar alldeles för länge eller gör en olämplig kommentar.
Sen så är tjejer inte en hive mind alla har olika anlednigar till varför dom klär sig som dom gör.
Citera
2024-11-13, 00:19
Medlem
Hahaxoxo666s avatar
Citat:
Unga tjejer går runt med tajta kläder som accentualiserar deras sexuella attribut medan detta inte alls verkar vanligt hos äldre tjejer. Gillar dessa yngre tjejer att bli stirrade på och varför gör isf inte äldre tjejer det?

Nu vet jag inte vad din definition av ”småtjejer” är.
Jag är 19 och älskar att äldre män stirrar på mig, har gjort detta sedan jag var 16/17. Drömmer varje dag om att bonka bäver med en helt okänd äldre man.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in