Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-06-30, 16:21
  #1
Medlem
Jag skulle vilja starta en samlingstråd om Stockholms länsstyrelse och den jävla shitshow av inkompetens, vänskapskorruption och myndighetsmissbruk det är.

Sitter folk på några smaskiga rykten eller bekräftad info?
Är speciellt intresserad av vad ni har för skit på olika handläggare på SLS.
Har hört (och sett) en del. Jag kommer fylla på tråden allt eftersom.

Bakgrunden till tråden är att jag har varit i Skåne under en längre period och fått tala med "vanligt folk" som lantbrukare, hästägare etc och de uttrycker ett sådant bottenlöst hat och förakt mot länsstyrelsen. De har berättat en hel del mycket sjuka historier som jag tyvärr inte vågar berätta vidare då de har berättat det till mig i förtroende.

Jag är hemmahörande i Stockholm, så jag blev naturligtvis nyfiken på hur mycket folk hatar DOM, alltså Stockholms länsstyrelse.

/Woff
2024-06-30, 16:25
  #2
Medlem
Sinnerstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dog-Of-Rome
Jag skulle vilja starta en samlingstråd om Stockholms länsstyrelse och den jävla shitshow av inkompetens, vänskapskorruption och myndighetsmissbruk det är.

Sitter folk på några smaskiga rykten eller bekräftad info?
Är speciellt intresserad av vad ni har för skit på olika handläggare på SLS.
Har hört (och sett) en del. Jag kommer fylla på tråden allt eftersom.

Bakgrunden till tråden är att jag har varit i Skåne under en längre period och fått tala med "vanligt folk" som lantbrukare, hästägare etc och de uttrycker ett sådant bottenlöst hat och förakt mot länsstyrelsen. De har berättat en hel del mycket sjuka historier som jag tyvärr inte vågar berätta vidare då de har berättat det till mig i förtroende.

Jag är hemmahörande i Stockholm, så jag blev naturligtvis nyfiken på hur mycket folk hatar DOM, alltså Stockholms länsstyrelse.

/Woff

Just Länsstyrelser verkar som du är inne på vara den värsta typen av shitshow.
Skulle gärna vilja att det kanske blir en samlingstråd på sikt för just "fenomenet" Länsstyrelser.

Jag har haft med en annan Länsstyrelse att göra norrut i landet och det som pågår innanför dom väggarna torde vara helt barockt sett till vad det är för skit dom presterar ut till allmänheten.

Alltså det är helt bananas hur dom agerar.
2024-06-30, 16:45
  #3
Medlem
det är missförhållanden på dom flesta myndigheter typ ls och ivo , inget nytt.
2024-06-30, 18:53
  #4
Moderator
Pentyls avatar

Samlingstrådar saknar per definition den precision forumet önskar.

https://www.flashback.org/announcement.php?f=436

Tråd låst.

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in