Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-07-03, 02:11
  #13
Medlem
kalkryggars avatar
Det låter som att du har svårigheter med empati och respekt. Det kan nog vara en bra idé att du aldrig skaffar barn i alla fall.

Så som du talar om det så är vi många som bara ser dig som en onödig skräpmänniska. Om mannen sviker sin livskamrat genom att använda dig som spermahink i smyg så är även han en skräpmänniska. Så man hoppas att frugan får reda på det så hon kan lämna och träffa en bra människa istället.
Citera
2024-07-03, 04:33
  #14
Medlem
Bry dig inte om alla kvinnohatande incels i tråden som kallar dig hora.

Mannen du är intresserad av skulle kunna prata med sin fru. Hon kanske är mer än öppen för att han har dig vid sidan.
Citera
2024-07-03, 05:23
  #15
Medlem
MyJustices avatar
Skulle det inte kännas bättre om mannen ifråga , hade mod att ta ut skillsmässa istället för att knulla rundt ?
Citera
2024-07-03, 06:16
  #16
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magiska83
Låt oss säga att en killes sambo/fru inte släpper till mer än en gång i månaden max, är det då rätt av mig att "hjälpa honom" dvs knulla med honom några gånger i månaden? Eller är jag ute på djupt vatten då? Vill ju att han ska bli tillfredsställd. Av mig då dvs 😉


Hur har du fått reda på det då?

Är det snubben som berättat det så tror jag bara han drar till med det för att få lite godis vid sidan om. Skulle inte förvåna mig om han får göka när han vill hemma.
Citera
2024-07-03, 08:44
  #17
Medlem
kör på det
Citera
2024-07-03, 10:30
  #18
Medlem
Det du gör är helt fel, du ska inte röra andra kvinnors män! Men det kommer du att förstå när du växer upp och blir lite mera mogen, och har någon vid din sida som du inte vill dela med andra. Men karma slår förmodligen tillbaka.

Men du verkar vara lättlurad. Den klassiska frasen på krogen är "min fru förstår mig inte". Han tar på sig offerkoftan för att du ska tycka synd om honom, och han får som han vill. Du går väl inte på det?
__________________
Senast redigerad av Newton555 2024-07-03 kl. 10:33.
Citera
2024-07-03, 15:07
  #19
Medlem
AgnetaPatrulls avatar
Skulle säga att jag ligger med vem jag vill om denne också vill. Är det så att han har fru eller flickvän så är det han som gör fel.
Citera
2024-07-03, 22:41
  #20
Medlem
Kan uppdatera alla att jag dragit mig ur. Jag vill inte bidra till otrohet. Plus att jag hittat ett annat knull. Som är singel 😉
Citera
2024-07-04, 08:58
  #21
Medlem
Blackrose23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magiska83
Kan uppdatera alla att jag dragit mig ur. Jag vill inte bidra till otrohet. Plus att jag hittat ett annat knull. Som är singel 😉

Daaamn ! Det var snabbt! 😵

Men du förstår väl att det inte är du som bidra till otrohet? Det är ju mannen som är den skyldiga. Typiskt svaga kvinnor som ska give sig på kvinnan/älskarinnan när i själva verket så är det mannen som är boven i dramat, och det är honom som man ska straffa, (och här menar jag ingenting olagligt).

Inte lätt, när man inte kan lämna och är "tvungen" att stanna.

Det är iallafall bra att du håller dig borta.
__________________
Senast redigerad av Blackrose23 2024-07-04 kl. 09:30.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in