Flashback bygger pepparkakshus!
2024-07-04, 08:36
Medlem
Ja som rubriken lyder, jag undrar av er kvinnor, speciellt, om ni har tips om hur man tar kuken ner i halsen. Andning, att inte klökas mm. Vill veta allt. Blev knullad igår och fick då kuken nerkörd i halsen ett antal gånger. Klöktes tillslut och bad om att få andas vilket jag fick för en kort stund. Inget våld mm men en bestämd man. Och jag älskar att suga kuk men inte fått den nerkörd i halsen på detta viset.
Så ge mig alla tips!
Citera
2024-07-04, 08:40
Medlem
Det är väl just att få dig att klökas, som han vill. Det är därför det kallas gagging
Citera
2024-07-04, 09:06
Avstängd
Privattaxins avatar
Har du en tumme? Lägg den i handflatan och omfamna den med resterande fyra fingrar. Krama till lite. Kräkreflexen borta. Jag är glad att du förstår att han inte är våldsam. Kvinnor ska suga kuk. Det är steg nummer 1 till världsfred.
Citera
2024-07-04, 10:22
Medlem
wes420s avatar
Knacka med ett finger mitt i pannan några gånger.
Sjukt är det, men av nån anledning så fungerar det.
Du kan testa med tex en korv, morot eller dildo.
Tryck ner den i halsen och upplev kräkreflex, knacka några gånger i pannan, testa igen.

Vet inte hur eller varför, men tjejen och jag skrattade gott åt att det fungerade.
Citera
2024-07-04, 15:35
Varför är detta en grej för så många män???
Citera
2024-07-04, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parmenideswannabe
Varför är detta en grej för så många män???

Porr. Fetisch. Känns skönt. Take your pick. Min tjej gillar det lite hårt. Samtidigt som att jag gillar när en tjej sätter sig på ansiktet tills man inte kan andas. Så länge bägge parter är med på det spelar det väl ingen roll?
Citera
2024-07-06, 16:53
Medlem
Träna dig på att ta mer och mer av kuken för varje gång när du suger. På dina villkor.
Sen kan vinkeln hjälpa, ex om du ligger med huvudet utanför sängkanten så det blir mer ”rakt in” i halsen. Men då behöver du en man du kan lita på. Osäker på om din senaste är lämplig för detta.
Citera
2024-07-06, 21:29
Medlem
övning är det enda om du inte har svag reflex där! det går att träna bort reflexen nästan helt
Citera
2024-09-05, 09:57
Medlem
Mindbreaths avatar
Som någon annan sa, vinkeln spelar stor roll. Tänk dig en svärdslukare. De böjer upp huvudet för att få en "rak väg in". Annars är det bara att hålla emot. Ju mer du över desto lättare kommer det gå.
Citera
2024-11-05, 11:18
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wes420
Du kan testa med tex en korv, morot eller dildo.

Det är bra att öva med något som inte kan gå av och fastna i halsen. Banan, exempelvis, är farligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in