2024-07-21, 13:29
Medlem
Gaspodins avatar
Tydligen har Nakamura s mnga personliga tillkortakommanden, undrar om hennes hudfrg kan vara inblandad.
Konstigt att Billie Holiday blev i stort stt accepterad, av den s mycket mer rasistiska sdern.

Citat:
Ursprungligen postat av mrmilton
S svarar bara ngon med noll argument. Att frska vara nedltande via internet r s otroligt downs syndrom.
Jag r inte nedltande, men 'talar till bnder p bnders sprk'.

Jag anklagar dig fr att ha noll argument och du anklagar mig fr att ha noll argument.
Vet du? jag tror att det mste vara krlek!
Citera
2024-07-21, 17:52
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrmilton
Herregud hur trg r du. Vill du verkligen f det googlat t dig eller har du en liten, liten frmga att gra saker sjlv? Runt 3-6 miljoner beroende p hur man rknar.

Haha knsligt mne. Som jag skrev tvivlar jag inte p att det stmmer men var frn du siffrorna ifrn?
Citera
2024-07-27, 00:34
Medlem
Fina Gubbens avatar
Sjng hon eller var det som vanligt hgerpopulistisk propaganda frn Putins trollfabrik?
Citera
2024-07-27, 11:45
Medlem
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fina Gubben
Sjng hon eller var det som vanligt hgerpopulistisk propaganda frn Putins trollfabrik?
Ja, hon sjng, uppskattningsvis en timme in i invigningen. C-lnderna hll p att ka bt, Croatia presenterades strax efter henne.
Inget Piaf vad jag vet, men bland annat ngot av Charles Aznavour.
Citera
2024-07-27, 20:00
Medlem
Fina Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Ja, hon sjng, uppskattningsvis en timme in i invigningen. C-lnderna hll p att ka bt, Croatia presenterades strax efter henne.
Inget Piaf vad jag vet, men bland annat ngot av Charles Aznavour.
Hm mste missat det. Brjade titta frst senare och fick fr mig att de var Celine dijon som ersatte Nakamara.
Citera
2024-07-27, 23:42
Medlem
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fina Gubben
Hm mste missat det. Brjade titta frst senare och fick fr mig att de var Celine dijon som ersatte Nakamara.
Jag vet inte om ersatte r rtt ord d programmet inte hade offentliggjort i frvg.
Senaps-Celine avslutade arrangemanget med https://en.wikipedia.org/wiki/Hymne__l%27amour med text av Piaf.
Nakamura gjorde annat.
I bda fallen var det bra framtrdanden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in