Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-08-29, 12:00
  #265
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N9HN
Det var inte jag som tog diskussionen till. Orsaken till varfö begreppen slås ihop är enkel, det är ofta samma personer som passar in under båda begreppen.

Den moderna feminismens narrativ i frågan vill få alla att tro det ja.
Citera
2024-08-29, 14:37
  #266
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Den moderna feminismens narrativ i frågan vill få alla att tro det ja.

Om du kan motivera att så inte är fallet så varsågod.
Citera
2024-08-29, 14:56
  #267
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N9HN
Om du kan motivera att så inte är fallet så varsågod.

Vadå inte?? Jag skriver ju att det är det..
Citera
2024-08-29, 21:53
  #268
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Vadå inte?? Jag skriver ju att det är det..

Och jag kan skriva att månen är gjord av ost, men det betyder inte att det stämmer.
Citera
2024-08-30, 12:18
  #269
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N9HN
Och jag kan skriva att månen är gjord av ost, men det betyder inte att det stämmer.

Du kanske inte ska skriva något alls om du inte har förmåga nog att läsa innantill.
Citera
2024-08-30, 14:31
  #270
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Du kanske inte ska skriva något alls om du inte har förmåga nog att läsa innantill.

Det är inget fel på min läsförmåga.
Citera
2024-08-31, 18:26
  #271
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Grillo-
Det är det en jävla skillnad på en "MGTOW", och en s.k. incel. Folk skiter helt i MGTOW-killar, dom bara just går sin egen väg. Det är ingen som hatar dom. Dom vill heller inte någon något ont o bryr sig inte om blåhåriga feminister med ring i näsan, mer än att de kanske t.o.m. kan vara vänner med sådana, utan någon form av kärleks- eller sexuell relation.

Men många som påstår sig vara en MGTOW är istället incels, men som av skam presenterar sig som att man frivilligt håller sig för sig själv, medan sanningen är att de inte får någon tjej. Då blir de hatiska, skyller på feminismen o hatar särskilt blåhåriga feminister med ring i näsan. Det är feministerna fel att de står utanför, o så börjar allt tjafs som incels gör, hatar kvinnor, feminister, invandrarna, judarna o sånt trams.

Så, det blir ganska naturligt att sådana losers blir hatade tillbaka...


Jopp. De hatar och förlöjligar mgtow män. Försöker desperat jämställa oss med incels. Trots att jag knullat 100+ och har barn. Kvinnor kan inte ta kritik. Har noll självkritik eller självinsikt. HUR kan någon VÅGA skippa deras äckliga fitttstank? Incels för dem är ett skällsord. Det vittnar om noll sympatier det, a la kvinnlighet.

De enda de vurmar för är arabmassinvanding gärna negerinvandring. Så de kan maximera sina sexuell val.

Nu när vi vita svenne känner till deras agenda.. är det lättare för oss att fatta våra EGNA beslut. Hehe
__________________
Senast redigerad av ossianassar 2024-08-31 kl. 18:29.
Citera
2024-09-01, 15:11
  #272
Medlem
-Grillo-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Jopp. De hatar och förlöjligar mgtow män. Försöker desperat jämställa oss med incels. Trots att jag knullat 100+ och har barn. Kvinnor kan inte ta kritik. Har noll självkritik eller självinsikt. HUR kan någon VÅGA skippa deras äckliga fitttstank? Incels för dem är ett skällsord. Det vittnar om noll sympatier det, a la kvinnlighet.

De enda de vurmar för är arabmassinvanding gärna negerinvandring. Så de kan maximera sina sexuell val.

Nu när vi vita svenne känner till deras agenda.. är det lättare för oss att fatta våra EGNA beslut. Hehe

Jag menar att ingen hatar o förlöjligar MGTOW-män, inte blåhåriga feminister heller, eftersom dessa ses som harmlösa för dem. Men det är just att MGTOW jämställs med incels som är lite trist. Jag valde själv bort sex o samlevnad för några år sen, men vill inte bli kallad incel för det. Hade jag ofrivilligt varit ifrån det, hade det varit en annan grej. O suttit o hatat kvinnor på skumma forum, kollat porr o allt vad de hittar på.

Jag bara trivs för mig själv, o jag är även vän med, minst 3 st i min närmaste krets, blåhåriga feminister. Vi är dock oense i politiken, o ibland retas framförallt jag, på skoj, men vi är ändå vänner.
__________________
Senast redigerad av -Grillo- 2024-09-01 kl. 15:14.
Citera
2024-09-02, 17:08
  #273
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Grillo-
Jag menar att ingen hatar o förlöjligar MGTOW-män, inte blåhåriga feminister heller, eftersom dessa ses som harmlösa för dem. Men det är just att MGTOW jämställs med incels som är lite trist. Jag valde själv bort sex o samlevnad för några år sen, men vill inte bli kallad incel för det. Hade jag ofrivilligt varit ifrån det, hade det varit en annan grej. O suttit o hatat kvinnor på skumma forum, kollat porr o allt vad de hittar på.

Jag bara trivs för mig själv, o jag är även vän med, minst 3 st i min närmaste krets, blåhåriga feminister. Vi är dock oense i politiken, o ibland retas framförallt jag, på skoj, men vi är ändå vänner.


Nja det stämmer inte. Tuben är full av sådana exempel. Kvinnor kan inte ta kritik, så när män pissar på dem och deras game blir de genast incelanklagade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in