• 1
  • 2
2024-07-09, 12:17
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlie-White
Kan det vara för majoriteten är barn på under 10 år?

Knappast majoriteten, men det existerar säkert.
Citera
2024-07-09, 12:18
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Var spelas detta då?

Se tidigare inlägg. Appstore ”UNO”.
Citera
2024-07-09, 12:19
Medlem
sinnpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1SHOT1KILL
Finns i Apples appstore för iPad och iPhone exempelvis.
Tackar!
Citera
2024-07-09, 15:50
Medlem
Fyrfaldets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinnpaj
Haha, vart kan man lira detta?
Något av de mest ökända skitföretagen (EA, Ubsoft, etc) som äger videospel-Uno. Kan köpas på massa olika enheter och konsoler. Jag har det på flera enheter tyvärr men det är ett kul spel. Det är ju Uno liksom. Men TS, i det spelet ser bottarna ut som spelare har jag för mig. Kan vara en bot som gör så? Annars finns det ju korkadede spelare som kör online så det är inte heller konstigt.
Citera
2024-07-09, 16:42
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrfaldet
Något av de mest ökända skitföretagen (EA, Ubsoft, etc) som äger videospel-Uno. Kan köpas på massa olika enheter och konsoler. Jag har det på flera enheter tyvärr men det är ett kul spel. Det är ju Uno liksom. Men TS, i det spelet ser bottarna ut som spelare har jag för mig. Kan vara en bot som gör så? Annars finns det ju korkadede spelare som kör online så det är inte heller konstigt.

Det är Mattel som äger UNO.
Citera
2024-07-09, 16:45
Medlem
Fyrfaldets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1SHOT1KILL
Det är Mattel som äger UNO.
Ja, men Mattel utvecklar inte videospel. Så det är Ubisoft (minns nu vilket företag det var) som äger spelrättigheterna för Uno som videospel eftersom Mattel valde det företaget att ge de rättigheterna till.
Citera
2024-07-12, 08:33
Medlem
Jag spelade detta ett tag men ruttnade. Hatar hur det är designat att man skall nolla sina coins om och om igen så att man ska luras till att göra mikrotransaktioner (jag gjorde det aldrig btw).

Men för att bidra mer specifikt till trådens tema: värst är ju de som inte förstår hur man spelar holiday/rese- underavdelningen utav spelet och tror att det går ut på att vinna spelet på vanligt vis istf att göra 3 quests och samla tassar. Vilket tycks utgöra 100% av alla raketforskare som spelar det. Så istf att hjälpa sig själv och medspelaren till att vinna dessa quests så går de istället ut och "vinner" spelet helt i onödan och utan belöning. Jo, jag vet att de flesta som spelar Uno som sagt sannolikt är små barn eller företagets egna bottar, men ändå. Oerhört irriterande.
Citera
2024-07-13, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EugeneSandberg
Jag spelade detta ett tag men ruttnade. Hatar hur det är designat att man skall nolla sina coins om och om igen så att man ska luras till att göra mikrotransaktioner (jag gjorde det aldrig btw).

Men för att bidra mer specifikt till trådens tema: värst är ju de som inte förstår hur man spelar holiday/rese- underavdelningen utav spelet och tror att det går ut på att vinna spelet på vanligt vis istf att göra 3 quests och samla tassar. Vilket tycks utgöra 100% av alla raketforskare som spelar det. Så istf att hjälpa sig själv och medspelaren till att vinna dessa quests så går de istället ut och "vinner" spelet helt i onödan och utan belöning. Jo, jag vet att de flesta som spelar Uno som sagt sannolikt är små barn eller företagets egna bottar, men ändå. Oerhört irriterande.

Jag såg tråden och blev sugen på Uno, men det där låter ju vedervärdigt
Citera
2024-07-15, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninja4Life
Jag såg tråden och blev sugen på Uno, men det där låter ju vedervärdigt

Du måste inte alls spela rese-questen men det är roligare än det låter faktiskt!
Du kan spela helt vanlig Uno där, i classic mode om du är riktigt gammalmodig.
Överlag så är appen över medel i rolighetsgrad då det kommer till kortspel, med snygg och charmig grafik, men som med mycket annat kan det bli för mycket om man spelar för ofta, vilket det blev för mig så jag slutade.
Citera
2025-02-06, 22:02
Medlem
KeligKapybaras avatar
X
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto