2024-07-10, 18:34
Medlem
WhatsYourNames avatar
https://x.com/sloseriombud/status/18...pqNqf_YDw&s=19

Jag tycker mig knna igen en av dom frn TV Fur Alle med Peter Wahlbck.

Personligen tycker jag det r roligt och de r genialiska som kammar hem 11,3 mille p att gra detta.

Hellre det n att pengarna gr till annat skit.

Jag garvade.

Vad tycker ni?

Posta grna fler klipp om ni hittar.
Citera
2024-07-10, 18:41
Medlem
Eponumoss avatar
Konsten ska frsts f kosta, men den ska inte betalas av medborgarna med skattemedel.

Det borde grundlagstiftas s politikerjvlarna inte kan slsa bort skattepengar p annat n snt som r ndvndigt - vrd, skola, omsorg, rttsvsende och militr.

De som kpt in detta dravel borde tvingas betala tillbaka pengarna och sedan lsas in alternativt frbjudas arbeta i det allmnnas tjnst p ngot stt under resten av sin livstid.
Citera
2024-07-10, 18:46
Medlem
Masingas avatar
Lt mig gissa, det r veganer mes frgat hr som arbetar med detta?
Citera
2024-07-10, 18:48
Medlem
Har dom inte ont om pengar, hur vore det att satsa p krnverksamheten?
Citera
2024-07-10, 18:51
Medlem
Inte denna typ av konst. Men utsmyckning p olika stt av allmnna ytor r viktigt fr vrt vlmende. Kanske inte konst just, visserligen, men nd.

Temporrt meningslst trams som det hr ska naturligtvis inte bekostas ett re av skattebetalare.
Citera
2024-07-10, 19:27
Medlem
Hr saknas pengar till sjukvrd och annat viktig s satsat man miljoner p snt hr trams. Dessa politiker borde f str fr kostnaderna ur egen ficka.
Citera
2024-07-10, 19:31
Medlem
Bassplays avatar
Bttre n att lgga det p att ta hit mer svartskallar, men i samma veva skr man ned p samhllsviktiga jobb, tex inom vrden. S jag tycker inte det r bra. Konst och snt kan man kpa nr det finns pengar ver , det gr det inte i dagens Sverige.
Citera
2024-07-10, 20:12
Medlem
EastClintfoods avatar
h! S vackert!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in