Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2024-10-13, 13:46
Medlem
Laccens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FatherMartin
Vet inte om ngon lser hr som inte ger spelet, men om s r fallet, KP INTE DENNA JVLA SKIT! Gameplay r det smsta sen typ FIFA 19. Ena matchen dansar spelarna fram som ballerinor, nsta match kan dem inte f ihop 1+1. Tre raka torsk nu i matcher jag hade dominerat om jag inte slog bort hlften av bollarna innan mittplan (Inte mitt jvla fel fr vrigt). Passningarna knns skit ven matcherna dr gameplayet i vrigt inte r som sirap. Det skulle jag sga r strsta problemet med fc25. Och som jag nmnt tidigare; Ge fan i att spela Rush med randoms. Begvningsreserven deluxe allihopa. Ingen passar, mnga r AFK. Kommer sluta rekordtidigt i r. Suck.

Precis s!
Citera
2024-10-18, 16:10
Medlem
Spelat sen FIFA 04 och tnkte frra ret det skulle vara sista fr det gtt ner sig s otroligt men i ett svagt gonblick s bestmde jag mig fr att ge 25an en chans. Smsta beslutet jag tagit.

Gameplay knns som man frsker vnda ett fraktfartyg, kan inte ens utfra en simpel ball roll fr det r 10 sek delay.

De mest skrattretande r att dom promotar det som vrldens mest realistiska fotbollsspel nr Rocket League r mer realistiskt n den hr smrjan.

Stller mig ocks frgandes till varfr dom ens har stats p spelarna nr det uppenbarligen inte spelar ngon roll, nr en back med 69P som spelat hela matchen kan slakta en ny inbytt 90+are i en lpduell i 89e matchminuten?
Citera
2024-11-04, 08:58
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crille666
Ja, det kostar ju inget att prova, s kr p 😊

Uppe p 1500 nu, har runt 65st, s en vinst p 55k s lngt. Smpengar sklart, men fr 10 minuters jobb s...

Sen r frgan vad man ens ska med coins till. Slutar nd med att jag aldrig anvnder dem, spelar med non-tradable kort som finns i klubben. Men bra att ha.

Generellt sett inte s kul med 25. Tycker matcher r trkiga. Stannar med flit i lg division fr att snabbt kunna bocka av mlsttningar.

Rush r rtt kul nr det spelas som det r tnkt, men tyvrr frstrs det av folk som r AFK, quittar och generellt frstr. Upplever dock att gameplay r annorlunda i Rush n annars? Svrare att bryta och tackla, spelarna rr sig lite segare.

EA har som vanligt inte orkat lsa skit som funnits i tusen upplagor. Tnker t.ex. p att AI-medspelare alltid springer offside nr du har en breakaway med bollen. Ni r tv mot mlvakten och din medspelare ger sig fan p att ligga 1-2m offside fr att man inte ska kunna passa den. Standard.

Lovar att alla mlvakter kastar med hger hand om man orkar dubbelkolla det fortfarande.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in