2025-02-02, 22:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av hottuna.at
Nu åkte samma polisbuss förbi igen 😆 Var nog 1000’de gången idag. (Ironi) Men har åkt förbi här otal gånger idag.
Vad tror dom ska hända, bara för att hon är hemma hos föräldrarnas hus 🤔

Kan ju hända de tror hon kan ha ett hot imot sig.
Citera
2025-02-03, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hottuna.at
Hon är hemma i Iggesund i föräldrarnas hus nu. Föräldrarna är utomlands.
Jag bor ett par hus bort och det har varit polisbevakning hela helgen.
Igår stod en polisbil utanför mitt hus från 18-00 ungefär. Idag har en polisbuss åkt här hela tiden.

Hur har det sett ut sista året med polisbevakning kring föräldrarnas hus? Har dom kvar poliskameran?

Tycker Diana är dum som går ut på sina sociala medier och säger att misstankarna mot henne inte stämmer, när utredningen mot henne fortfarande pågår. Vad ska hon då säga ifall hon blir dömd? Sen ger hon sig själv onödig uppmärksamhet när Foxtrot tydligt avancerat sista månaderna. Men kan inte vara kul att ha sådan hotbild mot sig i flera års tid, men Diana har försatt sig i den här situationen helt på egen hand.
Citera
2025-02-03, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stortan
Jag satt 6 veckor på slutet av 90 talet, fick 52 tusen. Inte värt ett skit mot vad man fick lida och förklara för anhöriga, arbetsgivare, polare mm efteråt. Är man oskyldig borde ersättningen vara en nolla till.

Joe men det är du som svensk för jag tror inte du fick chans att se gamla polare där inne medan blattarna har gott om umgänge inlåst och får chans att få ersättning för att se de igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in