Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2024-07-23, 23:14
  #85
Medlem
Känner mig inte trygg med en kvinnlig pilot vet ej varför och hade inte velat ha en flygvärd med synliga tatueringar framförallt i ansiktet. Hade förmodligen känt efter plånboken var 45:e minut och resan hade varit allt annat än avslappnad, men å andra sidan reser jag aldrig i första klass utan mer eller mindre endast business. Skorna skiter jag i.
Citera
2024-07-24, 06:17
  #86
Medlem
Paradisormens avatar
Höga stilettklackar är porrigt, en värdinna på Air France hade typ 12cm höga och alla killar glodde en gubbe steg upp med stor bula mellan benen och så gick han på toan. Tjejen bredvid mig sa han gick på en runk🤫
Citera
2024-07-24, 13:54
  #87
Medlem
Proras avatar
Jag flyger sällan. Men enhetlig uniform är ju främst en säkerhetsåtgärd. Man ser vilka som har koll om det händer något. Och då tycker jag att bra, ändamålsenliga skor hör till och det tycker jag att flygbolaget ska hosta upp för. Tatueringar är visserligen vanligare idag än tidigare, men på händer, hals och i ansikte är det väldigt kopplat till kriminalitet, låg intelligens och obefintlig impulskontroll. Nej, tack, jag litar inte på någon med sådant bjäfs. Tatuerar man sig där så straffar man ut sig. Känns i vissa kretsar lite "crazy", men något man antagligen ångrar senare.
Citera
2024-07-26, 01:12
  #88
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Uppdaterade uniformsregler hos flygbolaget SAS. Numera är bla tatueringar och gymnastikskor tillåtna.

Vad tycker du om det? Kommer du byta flygbolag?

Allt som berör ämnet är fritt för diskussion för min del. Jag hörde detta just på radio så det är lite svårt att länka.

Jag kommer inte att åka med SAS när dom inför sådana regler.
Tatuerade människor tillhör en läge samhällsgrupp och är inte att lita på.
Citera
2024-07-26, 23:02
  #89
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Uppdaterade uniformsregler hos flygbolaget SAS. Numera är bla tatueringar och gymnastikskor tillåtna.

Vad tycker du om det? Kommer du byta flygbolag?

Allt som berör ämnet är fritt för diskussion för min del. Jag hörde detta just på radio så det är lite svårt att länka.

Inte konstigt att SAS är på väg mot konkurs. Från snorkiga överåriga fröknar till flygvärdinnor, till woke gay-pursers. Vad kan gå fel?
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in