2024-08-01, 14:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Den enda videon som finns den på ca 40sek.

En mgm försöker dra av bo skor.
Sätter sig på bos mage mgm2 säger boxa henne och mgm1 som sitter på magen börjar mata slag i ansiktet på bo som ligger tejpad med silvertejp vid ben armar o lite så..
mgm2 blir arg o hotar bo med kniv att hin ska hugga henne i halsen så hon dör och säger nåt typ ska klippa din tunga

Det är allt som händer i videon, den enda videon som finns.

Finns ingen video på mordet i sig, då hade den kommit upp här för länge sen.
Varför har alla pratat om hur hemsk videon är ifall detta är allt som finns om det?
Citera
2024-08-01, 14:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Greenhouse111
Videon är helt fruktansvärd. Vilka äckliga jävla människor som utsätter någon för sånt här. Hur kan det gå så snett för så unga tjejer?
Hur fan är videon fruktansvärd???? Förklara.
Citera
2024-08-01, 14:43
Medlem
Fyndet i hamnbassängen är oklart men man kan se en film där det läggs över i en större plastlåda, dock verkar själva fyndet relativt litet i lådan så en kniv eller liknande är ju ganska troligt.
Citera
2024-08-01, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzang93

Klart att det är en fruktansvärd video. Man hör ju hur rädd hon är och hur de andra tjejerna beter sig. Fruktansvärt att man kan göra så.
Citera
2024-08-01, 14:50
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajabaja555
Det var just det jag menade! Rättsväsendet kommer att ge dem lindriga straff! Jag är övertygad om att de kommer att få sitt straff ändå på det ena eller andra sättet! Jag kallar det att få maran hack i häl. Det betyder att man för alltid kommer att få leva i skräck. I skräck för att råka ut för detsamma som man gjort mot Emilia.. Förvånar mig inte alls om någon av tjejerna tar livet av!

Ja, jag förstod vad du menade, men kolla det fetmarkerade i mitt citat här ovan. Det är DÄR du har helt fel och det är rent önsketänkande.

På vilket sätt tror du att dessa gärningspersoner kommer att få tillbaka samma lidande som de har orsakat denna stackars tjej? Det skall till ett mirakel för att det skall ske. Var inte så naiv.

Att det är ena jävla stolpskott och att det förmodligen inte kommer gå så jättebra i livet för de kan ju en apa räkna ut. Men att de med största sannolikhet inte kommer gå samma öde till mötes kan man också räkna ut. I bästa fall blir de ihjälskjutna i en knarkuppgörelse, men inte mer än så.

Det är oförståeligt varför man i västvärlden inte har mer rättvisa straff, där straffet görs identiskt eller nära på identiskt med det som gärningspersonen har orsakat den andra. En knivhuggning skall ge knivhuggning i straff + fängelse. Mord (planerad) skall ge avrättning osv.
Citera
2024-08-01, 14:50
Avstängd
Citat:

För att det handlar om ett barn möjligen.
Citera
2024-08-01, 14:52
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
För att det handlar om ett barn möjligen.

Våldsbrott är väl alltid fruktansvärt, även om det inte är ett barn. Sen är det självklart värre om det är barn, men fruktansvärt är det oavsett.
Citera
2024-08-01, 14:58
Medlem
[quote=nova68|89054643]Nej det är inget skämt, ibland är det värsta straffet att leva med vad man gjort.[/QUOTE

uppenbarligen har dom bara skrattat åt det? Fattar inte hur sånthär kan ske att barn dödar barn
Den här generation har tappat det
Senast redigerad av Liooonesss77801 2024-08-01 kl. 15:02.
Citera
2024-08-01, 14:58
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogmatix
I princip ingenting. Där är 4 personer som är benämnda sekretess A-D. Offret och 2 av de misstänkta. Sen är där en till som har blivit tilldelad en advokat, men som inte är med i listan av "aktörer", vilket borde betyda att den inte är misstänkt. Misstänker att det är tjejen från TikTok.

Hmm, ok ja det är ju där det blir lite förvirrande med.
För kusinen skrev ju för någon dag sedan att MGM3 var pappan (svarade "Ja" på en fråga just om pappan var MGM3).
Och sen har kusinen skrivit/spekulerat kring om hon från TT blev intagen för förhör häromdagen (men det var efter det redan kommit ut att MGM3 fanns)

Jag tror M*y* har en större roll i det hela.
Hon var med i chattgruppen, klippet/klippen skickades till gruppen.. var det för att rapportera in att "de tagit hand om BO som kallade henne hora"?

Ja vi får se vad som kommer fram till slut.

Men M*y*s rants på TT, och hur hon försöker att föra över all fokus/skuld över på MGM2 som hon dessutom säger rakt ut hur mycket hon tycker illa om henne och allt annat hon säger.
Samtidigt som hon skyddar MGM1 ger en känslan att även om MGM2 är 100% delaktig så kan hon mycket väl vara en scapegoat över mordet som kanske M*y* och MGM1 planerat och sen utförde.
Citera
2024-08-01, 14:59
Avstängd
psykadelikatessens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanting
Det stämmer inte, det finns ett brott som heter olaga integritetsintrång som tar sikte på spridning av känsliga uppgifter och skildringar.
Det handlar om sådant material som stulits/hackats
Citera
2024-08-01, 15:00
Medlem
Taggads avatar
Citat:
Varför har alla pratat om hur hemsk videon är ifall detta är allt som finns om det?
Den snutten blir bara hemsk med vetskap om utgången.

Annars en "vanlig" förnedringsmisshandel vi börjar blir luttrade av..
Senast redigerad av Taggad 2024-08-01 kl. 15:03.
Citera
2024-08-01, 15:00
Avstängd
psykadelikatessens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Olaga våldsskildring
https://nathatshjalpen.se/a/olaga-valdsskildring/
Sepåfan! Men jag vettefasiken om det gäller här när det är av nyhetsvärde
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera