2024-08-01, 16:34
Medlem
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atinySetare
Det är det många redan varit inne på. Jag tror inte dom besitter tillräcklig intelligens för att veta vart lårpulsådern sitter

Okej, har missat den diskussionen. Spontant känns det ju inte som om blattebrudarna knappt kan skilja på höger och vänster. Tvivlar på att de ens visste att det fanns en lårpulsåder.
Citera
2024-08-01, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsoppa
Vet nån vad dödsorsaken är? Sorry om de redan tagits upp flera gånger men har inte hängt med i tråden. Var det misshandeln hon dog av eller blev hon knivhuggen?

Nej, inget som är bekräftat.

Första som kom upp i tråden var att Gm råkat komma åt en större åder i benet, av möjligtvis av misstag. Detta ska ha spridits på TikTok efter mordet.

Men det har också spekulerats i att hon blivit knivad i halsen alternativt kvävts av tejpen.
Citera
2024-08-01, 16:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Var har jag skrivit något om Israel eller att Emilia inte är svensk? Om du inte kan acceptera att folk har andra, avvikande, åsikter än dig så håll dig till Familjeliv - här på Flashback vänder vi på alla stenar och diskuterar slika fall utifrån alla vinklar och vrår, precis som det skall vara på ett DISKUSSIONSFORUM - capisce?!

Att man HELA tiden skall behöva påpeka detta! Borde vara en regel (varning) mot att hela tiden försöka få andra att hålla käft.

De va tydligen en annan som jag citerade men du kaxade emot och verkar hålla med dennes tramsande.

”Dom ska ha planerat en tjejkväll och lurat dit en svensk tjej som dom kände. Emelie hade tydligen visat stöd för Israel online.”

Där hävdat han att E va svensk och visade stöd för Israel vilket gick henne död. Du vet mycket väl om att det är trams så sluta säg att man vrider o vänder på varenda sten som en fjolla. Vi vet mer än så redan nu ditt as.
Citera
2024-08-01, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taggad
Sitter väl inne pga misshandeln av sin dotter Ra*faella + olaga hot + tidigare livsstilskriminell vandel?
Ur domen 2024 - 05 - 21 Sid 15/21 Påföljden bestäms till fängelse i tre månader.

https://gofile.io/d/BKkDJW

Vad är det för jävla förälder hon har. Inte konstigt hon blivit som är.

Citat:
Maradona Eliasson har hotat Hiba Abdullwhab Ajob genom att skicka sms och tala in talsvar i vilka framgick att hon ska få se vad han ska göra med henne och att hon ska passa sig jävligt noga, i morgon börjar
helvettet, öga för öga och tand för tand, att han ska komma hem till henne, att alla vill krossa henne och att tre personer vill träffa henne, golare ska inte få leva samt liknande uttalanden. Målsäganden var endast
17 år vid gärningen. Det hände under perioden mellan den 6 maj 2023 till och med den 7 maj 2023 på Järnvägsgatan, Halmstad, Halmstads
kommun. Hotet var sådant att Hiba Abdullwhab Ajob kunde förväntas känna allvarlig rädsla för sin personliga säkerhet. Maradona Eliasson begick gärningen med uppsåt.
Citera
2024-08-01, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atinySetare
Det är det många redan varit inne på. Jag tror inte dom besitter tillräcklig intelligens för att veta vart lårpulsådern sitter

Det första min kriminella pundar farsa lärde mig var att, hugga i lårpulsåder dödar någon, men räknas som ”grov misshandel”.
Så jooo jag tror absolut att dem kan sitta på den kunskapen.
Citera
2024-08-01, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Okej, har missat den diskussionen. Spontant känns det ju inte som om blattebrudarna knappt kan skilja på höger och vänster. Tvivlar på att de ens visste att det fanns en lårpulsåder.

Dem har kanske googlat på de och sen stuckit tills dem träffa den ?
Citera
2024-08-01, 16:48
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
De va tydligen en annan som jag citerade men du kaxade emot och verkar hålla med dennes tramsande.

”Dom ska ha planerat en tjejkväll och lurat dit en svensk tjej som dom kände. Emelie hade tydligen visat stöd för Israel online.”

Där hävdat han att E va svensk och visade stöd för Israel vilket gick henne död. Du vet mycket väl om att det är trams så sluta säg att man vrider o vänder på varenda sten som en fjolla. Vi vet mer än så redan nu ditt as.

Skitsamma vad denne skrev, det var mig du svarade och kunde skrivit detta i föregående inlägg. Du verkar vara upprörd, tar du dina piller?

Jo, här vänder vi på alla stenar och diskuterar som vanligt folk gör, med eller utan din medverkan, eller godkännande. Dina åsikter i fallet är icke allenarådande och är bara en del i mängden, lär dig detta! Vi kan i alla fall vara överens om att Emilia inte förtjänade detta och GMs skall brinna i helvetet...
Citera
2024-08-01, 16:50
Medlem
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eess0909
Dem har kanske googlat på de och sen stuckit tills dem träffa den ?

Inte omöjligt? Spontant känns det dock inte som att de är så smarta att de ens kommer på tanken att googla vart de skall sticka? Känns som ren tur att dessa två "äss" dödade tjejen. En variant av freak accident kanske. Dock sjukt.
Citera
2024-08-01, 16:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Skitsamma vad denne skrev, det var mig du svarade och kunde skrivit detta i föregående inlägg. Du verkar vara upprörd, tar du dina piller?

Jo, här vänder vi på alla stenar och diskuterar som vanligt folk gör, med eller utan din medverkan, eller godkännande. Dina åsikter i fallet är icke allenarådande och är bara en del i mängden, lär dig detta! Vi kan i alla fall vara överens om att Emilia inte förtjänade detta och GMs skall brinna i helvetet...

Man hittar inte på trams och sprider falska rykten när det va helt annorlunda.

Det är inte att vrida på varenda sten utan att snacka skit.

Ja gm ska brinna i helvetet och även deras äckliga föräldrar
Citera
OYs avatar

Moderatormeddelande

Postat av OY 2024-08-01, 17:02
Moderator
Använd sökfunktionen, skräpa inte ner tråden med frågor efter filmklipp.

Det finns en sammanfattning i trådstarten samt länk till inlägg i tråden med ett klipp på 39 sekunder.

/Mod
2024-08-01, 17:03
Medlem
Tycker fortfarande det är viktigt att klargöra varför E var placerad på SIS med dessa tjejer. Det är inget boende för en ”vanlig” tjej med normala empatiska förmågor (även om hon kommer från en brokig bakgrund). Det sitter farliga unga där. Hur har hon förberetts på att hantera dessa ”vänskaper” och skydda sig. Vad förstår en 14-åring om manipulation? Eller om sociopati?
Citera
2024-08-01, 17:03
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thecrafter
Fast mgn3 var väl vuxen? Kanske någon i övre tonåren i bekantskapskretsen som alltså är ung vuxen?

Kan vara. Det har nu kommit fram att MGM1's pappa sitter redan häktad/ska häktas(?) för vad han gjort mot henne tidigare.
En dom på 3 månader.
Senast redigerad av MagicaDHex 2024-08-01 kl. 17:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in