Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-08-08, 22:23
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Fruktkniven du länkade har noll likhet med filekniven de har, det stämmer. Inte loggan heller Kanske blev fel?

Finns flera lika men ingen där loggan stämmer. https://www.google.com/search?q=svar...&bih=820&dpr=2

liknar Fladen Filékniv fast svart
https://www.bakomflötet.se/produkt/fladen-filekniv/

https://store10.gofile.io/download/w...-07_153156.jpg
Senast redigerad av Harry_ 2024-08-08 kl. 22:25.
Citera
2024-08-08, 22:34
Hur är det ens möjligt att det ryktades om 3 videos strax efter mordet men de sprids till FB först igår? Det var en som spreds (42 sekunder eller något) först.
Citera
2024-08-08, 22:42
Medlem
Är det någon som har tillgång till LVU-dom för de inblandade tjejerna?
R*ffe
Mel*k
Emili*

Eller nåt uttalande från soc el dyl.?
Citera
2024-08-08, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Inte enligt kommentarerna på den. Men vad vet jag, aldrig varit på någon av ställerna mer än någon timme.
Jag vet att den är inspelad I Kristianstad utanför galleria Boulevard. Jag bor I staden.
Citera
2024-08-08, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Judinna
Hur är det ens möjligt att det ryktades om 3 videos strax efter mordet men de sprids till FB först igår? Det var en som spreds (42 sekunder eller något) först.
Fast på TikTok har kidsen skrivit om de andra, som att R säger att hon älskar E men tvingas göra vad de nu gör, med mera så att det funnits fler och kidsen sett dem stämmer.
Citera
2024-08-08, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
liknar Fladen Filékniv fast svart
https://www.bakomflötet.se/produkt/fladen-filekniv/

https://store10.gofile.io/download/w...-07_153156.jpg
Ja precis vad jag skrev, men loggan är liksom lite kantigare. fast det kan bara se ut så pga grynigheten.
Citera
2024-08-08, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Jag vet att den är inspelad I Kristianstad utanför galleria Boulevard. Jag bor I staden.
Då är den säkert det. Jag tror jag blandade ihop Hässleholm med Kristianstad också. H var där de satt på SIS ihop. Urstockholmare här, sorry. Sorry Pussy!
Citera
2024-08-08, 22:59
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Jag blev lurad! Har dålig koll på Skåne som sagt.
Citera
2024-08-08, 23:00
Citat:
Fast på TikTok har kidsen skrivit om de andra, som att R säger att hon älskar E men tvingas göra vad de nu gör, med mera så att det funnits fler och kidsen sett dem stämmer.

Så om jag förstår det rätt så har kidsen sett fler klipp än vad Flashback såg alltså, tills igår.

Och då var det en i "de kretsarna" (minderårig) som spred alla andra klipp som då Flashback inte fått ta del av, tills igår.

Sjukt. Det tog många dagar ändå att nå hit. Tänkte kanske att "någon" skulle få tag i alla klippen snabbare.
Citera
2024-08-08, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Judinna
Så om jag förstår det rätt så har kidsen sett fler klipp än vad Flashback såg alltså, tills igår.

Och då var det en i "de kretsarna" (minderårig) som spred alla andra klipp som då Flashback inte fått ta del av, tills igår.

Sjukt. Det tog många dagar ändå att nå hit. Tänkte kanske att "någon" skulle få tag i alla klippen snabbare.
Det har snurrat mängder på Snap också. Jag tycker egentligen det är jävligt fel att cirkulera dem och här är det pipeline till obskyr porr, right? Och där sånt kommer vara högvilt och det är fakta hur vidrigt det än är att fejsa. Men den där användaren har uppträtt skumt på många sätt, kanske pga minderårighet så klart men att inte bemöta det bara för man är kåt på filmer och klipp på en död fjortis är ganska blasé av oss.
Citera
2024-08-08, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
På ett sätt absolut, det vill säga genom att publicera alla filmer. Det är också jävligt problematiskt eller hur? Sen är personen enligt egen uppgift en minderårig, inte bra. Sen har mycket annat hon sagt inte stämt, tagits tillbaka, ändrats osv.

Jag har inte sett mycket som inte stämt, och där det inte har gjort det har han tagit på sig att det blivit fel.
Till skillnad från andra!

Det mesta han skrivit är info som kommer från någon annan, vilket jag tycker att han inte kan hållas ansvarig för ifall det inte skulle stämma.
Står fortfarande fast vid att han bidragit med flera viktiga delar i tråden. Inte bara på ett sätt som du påstår.
En del av grejerna han skrivit har dessutom missförståtts av de äldre, vilket inte heller ligger hos honom.

Vissa saker som skrivs av många här inne är egna tolkningar och teorier, när fakta läggs fram bryts dessa hypoteser ner. Helt rimligt enligt mig.
Citera
2024-08-08, 23:13
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Det har snurrat mängder på Snap också. Jag tycker egentligen det är jävligt fel att cirkulera dem och här är det pipeline till obskyr porr, right? Och där sånt kommer vara högvilt och det är fakta hur vidrigt det än är att fejsa. Men den där användaren har uppträtt skumt på många sätt, kanske pga minderårighet så klart men att inte bemöta det bara för man är kåt på filmer och klipp på en död fjortis är ganska blasé av oss.
Alltså jag orkar inte tjafsa med dig om olika OT-saker, du har gjort ditt, har helt klart haft saker du borde skickat till polisen direkt istället för till FB som du delat för de gett dig uppskattning, kåta på att se bilder av en unge som torteras till döds. Samtidigt som du skrivit knappt läsbara saker som inte stämde hela tiden. Det handlar inte om att diskutera för dig alls, eller spekulera. Du är underårig skrev du, så varför ska du sitta här och skriva horunge till folk liksom? Schas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in