Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-08-02, 13:28
  #1189
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Vet vi vad han har i inbördes möten mot Fan? Hans statistik mot Lebrun 0-3 är ju en mardröm.
De möttes i VM-finalen och i en turnering förra året där Truls tydligen spelade bra https://www.svt.se/sport/bordtennis/...an-i-singapore hittar inget mer. Så antar att han är 0-2 mot Fan. Vunnit har han inte gjort iaf.

Men vi ska inte gå händelserna i förväg. Måste slå brassen först.
Citera
2024-08-02, 13:28
  #1190
Medlem
Zloths avatar
Truls har gjort en mycket bra turnering och visat alla att han kommer att bli riktigt farlig i framtiden, men idag tar det tvärstopp. Hugo blir för svår.
Truls gillar dock att vara underdog och det kommer han onekligen att vara.

Truls har 20-25% chans att vinna. Hugo måste klanta till det ganska så mycket för att Truls ska kunna ta hem det här.
Citera
2024-08-02, 13:36
  #1191
Medlem
Idioterna Max skulle kunna sända bordtennis på sina andra kanaler, kanal 9 eller 11.
De väljer att sända gamla repriser sedan Hedenhös tid!😂
Denna match har nästan samma allmänintresse som när arbetsplatser och skolor stängde
ner för att titta på Ingemar Stenmark när han åkte slalom.

Bra marknadsföring av sig själva av detta fiaskoföretaget Max med en taleskvinna på 37 år som försvarar det hela eller vad hon är!
Riktiga sopor är vad dom är, så enkelt att skaffa sig goodwill genom att använda en av sina andra två kanaler, istället taskig reklam för sig själva!😂

Själv har jag kanalen utan att betala för mig.🫣
Citera
2024-08-02, 13:43
  #1192
Medlem
Alltså angående max och bordtennis, tyckte det var illa att de inte äns nämnt i femman att det den andra cemin spelades. Borde generellt alltid komma upp en text i hörnet när något intressant börjar på andra kanaler.

Men nu satt de och sa att den andra cemin inte har spelats än och ska bli intressant hur det går, då förstår jag att de inte nämnt det då de inte äns vet om det själva... 🙈
Citera
2024-08-02, 13:50
  #1193
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alfax
Idioterna Max skulle kunna sända bordtennis på sina andra kanaler, kanal 9 eller 11.
De väljer att sända gamla repriser sedan Hedenhös tid!😂
Denna match har nästan samma allmänintresse som när arbetsplatser och skolor stängde
ner för att titta på Ingemar Stenmark när han åkte slalom.

Bra marknadsföring av sig själva av detta fiaskoföretaget Max med en taleskvinna på 37 år som försvarar det hela eller vad hon är!
Riktiga sopor är vad dom är, så enkelt att skaffa sig goodwill genom att använda en av sina andra två kanaler, istället taskig reklam för sig själva!😂

Själv har jag kanalen utan att betala för mig.🫣

Dom vill väl att folk ska betala. Kostar ju bara från 129 utan reklam så förstår inte varför de är så mycke negg här hela tiden. Och då får en tillgång till allt.
Majoriteten som sitter här är väl medelålders män som borde ha några kronor över, kan en tycka.
Citera
2024-08-02, 13:52
  #1194
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergelius
Alltså angående max och bordtennis, tyckte det var illa att de inte äns nämnt i femman att det den andra cemin spelades. Borde generellt alltid komma upp en text i hörnet när något intressant börjar på andra kanaler.

Men nu satt de och sa att den andra cemin inte har spelats än och ska bli intressant hur det går, då förstår jag att de inte nämnt det då de inte äns vet om det själva... 🙈

Mycket får man stå ut med på FB, vad gäller svensk stavning och grammatik, men det där sticker fan i ögonen.

------

Go, Truls! Ge den där brassen en bordtennislektion!
Citera
2024-08-02, 13:56
  #1195
Avstängd
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergelius
Alltså angående max och bordtennis, tyckte det var illa att de inte äns nämnt i femman att det den andra cemin spelades. Borde generellt alltid komma upp en text i hörnet när något intressant börjar på andra kanaler.

Men nu satt de och sa att den andra cemin inte har spelats än och ska bli intressant hur det går, då förstår jag att de inte nämnt det då de inte äns vet om det själva... 🙈

Jävla skev mobil du har som inte rädda dig.

Kommentatorn sa att det var den andra cemin.
Citera
2024-08-02, 13:57
  #1196
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattemeettt
Dom vill väl att folk ska betala. Kostar ju bara från 129 utan reklam så förstår inte varför de är så mycke negg här hela tiden. Och då får en tillgång till allt.
Majoriteten som sitter här är väl medelålders män som borde ha några kronor över, kan en tycka.

Säkert är det så att vi medelålders män har några kronor över, men resten då?
Som lägger sina sista kronor på deras skitkanaler 9 och 11 som ständigt visar gamla skitrepriser,
förtjänar de inte få något vettigt för sina abonnemangskostnader?
Citera
2024-08-02, 13:57
  #1197
Medlem
Zloths avatar
Haha, kanal 5 visar ridsport istället för Truls. Jävla judekanal.
Citera
2024-08-02, 14:01
  #1198
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Haha, kanal 5 visar ridsport istället för Truls. Jävla judekanal.

hmm det var märkligt men de vill väll att folk ska skaffa abbonemang antar jag.
finns matchen att se på någon stream-länk ... gratis?
Citera
2024-08-02, 14:04
  #1199
Medlem
JarlBorsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Haha, kanal 5 visar ridsport istället för Truls. Jävla judekanal.
Jag är totalt ointresserad av hästsport men valet här är ju självklart. Hästarna kan ta medalj idag, det kan inte Truls.
Citera
2024-08-02, 14:05
  #1200
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Haha, kanal 5 visar ridsport istället för Truls. Jävla judekanal.

Stor medalj/guldchans gentemot en semifinal. Känns inte som ett så svårt val egentligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in