Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-08-02, 21:43
  #1945
Medlem
Harald.Guldhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Gillar er optimism i tråden men nej Truls kommer inte klara detta. Det är ganska uppenbart med tanke på hur euforisk han blev av att ta sig till finalen. Han är nöjd och mätt. Utan hunger har man ingen chans. Tar han ett enda set blir jag mäkta förvånad.

Grattis till silvret Truls!!
Varför så? Han har ju tydligen redan slagit världsetta, då kan han väl slå vem som helst i princip.
Citera
2024-08-02, 21:43
  #1946
Medlem
Dupeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Brons menade jag. Truls slog ut honom 2021. Stämmer det verkligen?

Truls slog honom i semi. Ja, det stämmer.
Citera
2024-08-02, 21:44
  #1947
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dupea
Truls slog honom i semi. Ja, det stämmer.

Ja visst fan, de behöver inte spela om brons i VM. Ja då fick han väl ett delat brons där med en kines.
Citera
2024-08-02, 21:44
  #1948
Medlem
Vilken kanal kommer finalen gå?
Citera
2024-08-02, 21:53
  #1949
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harald.Guldhatt
Varför så? Han har ju tydligen redan slagit världsetta, då kan han väl slå vem som helst i princip.
Läs mitt inlägg igen...
Citera
2024-08-02, 21:54
  #1950
Medlem
KoVaKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harald.Guldhatt
Varför så? Han har ju tydligen redan slagit världsetta, då kan han väl slå vem som helst i princip.

Nu när Ma Long fått stå över kommer knappast både Wang Chuquin och Fan Zhendong vika ner sig, det vore en stor vanära, nej Truls får vara mycket nöjd med silvret
Citera
2024-08-02, 21:57
  #1951
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajaninja
Vilken kanal kommer finalen gå?
Rimligtvis 5an, men man vet aldrig. De kanske vill locka kunderna att köpa Max.
Citera
2024-08-02, 21:59
  #1952
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KoVaK
Timo Boll en riktig loser ja Jesus, titta dig själv i spegeln säger jag bara

Ska du kalla riktiga losers till alla tennis spelare också som inte kan slå Djokovic?

Ett exempel är tysken Zverev som är en bra tennisspelare som vinner flera ATP-turneringar per år men som är en extrem loser som viker ner sig när han når finalerna i grand slam. Men vet att det finns noll chans fär honom att slå någon av Alcaraz, Sinner eller Djokovic i en final.

Samma sak var det med Boll. Duktig spelare som var stabil mot högre rankade spelare men klarade aldrig av att höja sig mot kineserna i de stora turneringarna på samma sätt som Truls gjorde nu mot världsettan i OS.
__________________
Senast redigerad av Kimma7 2024-08-02 kl. 22:01.
Citera
2024-08-02, 22:00
  #1953
Medlem
Underbart att se. Se och se. Femman visade hästhoppning istället, så jag fick bara se en halvtimme. Eftersom Max inte tar emot en vanlig betalning eller banköverföring idioterna. Tack och lov återkommer OS till SVT nästa gång. Sist kunde man välja varje sport själv på SVT PLAY med bra kommentatorer och ingen reklam


SÅ bra. Han har slagit världetta kinesen. Varför skulle han inte kunna vinna mot den andra nu också.

Vinn vinn vinn Truls. Mycket stolt Svensk. Slå ut Fan den andra kinesen nu också.

Bra grabb.

Nån frågade vem av kineserna som bäst efter Svenska legendarer som Äpplet, Jönsson, Stellan och Waldner och gänget. Inte Ma Long, utan MA Lin. Det var exotiskt att se han kinesiska upochnedvända grepp och Kung Fu trolleri som en motpart till den Svenska eran. Som en värdig motståndare.

Heja Truls nu ta ned den den kinesiska eldsprutande gula flygande drakflaggan ett snäpp. För Sverige. Högst upp.
__________________
Senast redigerad av ZXW100 2024-08-02 kl. 22:07.
Citera
2024-08-02, 22:01
  #1954
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hajaninja
Vilken kanal kommer finalen gå?

Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Rimligtvis 5an, men man vet aldrig. De kanske vill locka kunderna att köpa Max.

Den går på femman stod det i sändningen.
Citera
2024-08-02, 22:04
  #1955
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kravodlat68
Ja nåt var det med han!
Nån annan som såg inslaget?

Tyckte han såg normal ut. Konstaterade att ett öga var mer öppet och gissar att ett är dominant och att han inte har samma syn på båda; alltså att det är olika slipning på glasögonen.

Lite skillnad i ansiktsform också, vänster jämfört med höger, som kan tyda på något medicinskt.

Men han pratade inte konstigt.
Citera
2024-08-02, 22:05
  #1956
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Gillar er optimism i tråden men nej Truls kommer inte klara detta. Det är ganska uppenbart med tanke på hur euforisk han blev av att ta sig till finalen. Han är nöjd och mätt. Utan hunger har man ingen chans. Tar han ett enda set blir jag mäkta förvånad.

Grattis till silvret Truls!!
Lät likadant efter sextondelsfinalen. Han skulle åka ut mot Kao från Taiwan för han han just slagit ut världsettan och "firat som han vunnit OS-guld" Att hans flickvän åkte till Paris trodde de uttalade experterna på flashback skulle påverka, han har sen dess vunnit åttondel, kvart och semi och räddat 23 setbollar på 3 senaste matcherna, var väl 10 bara idag.

Motivation och hunger tror jag verkligen inte han saknar. Han har gång på gång visat prov på oerhört stark mental styrka. Ser inget som pekar på att han skulle falla ihop totalt nu, snarare tvärtom så verkar han trivas i de svåraste situationerna i detta OS. Sen tror även jag att FZD kommer bli för svår i slutändan men att säga att Truls är chanslös efter det han visat upp? Det köper jag inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in