Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-07-25, 21:58
  #13
Medlem
DroneXR7s avatar
Det är otroligt lugnt i Östhammar, min gissning är att det är två svenska unga män mellan 20-25 som druckit sprit blandat med starka sömntabletter. Det är bara alkohol blandat med tabletter man blir sådär av.
Citera
2024-07-25, 22:04
  #14
Medlem
DroneXR7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slobodan
Östhammar är en WT håla av rang.
Knarkas och sups hejvilt lågnt ner i åldrarna till föräldras goda minne dessutom.

Spontana känslan är att det var Kalles-Kaviar killar som spårat på vape-ruset för att uppnå en högre status bland ortens EPA kungar nere på COOP parkeringen, snarare än babbar.

Babbar går på levande ting, Kalle går på saker som inte ger igen.

Får se hur fel jag har när namnen offentliggörs.

Det var ett tag sedan du var i Östhammar va? Inget av det du skrev stämmer annat än att det troligtvis var Kalles-Kaviar killar. Det är ju i princip enbart folk med stora villor och segelbåtar som bor där.

Undrar vad böterna landar på? Min polare smasha en ruta på stan och fick 150 000 i böter.
__________________
Senast redigerad av DroneXR7 2024-07-25 kl. 22:14.
Citera
2024-07-25, 22:55
  #15
Medlem
Slobodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DroneXR7
Det var ett tag sedan du var i Östhammar va? Inget av det du skrev stämmer annat än att det troligtvis var Kalles-Kaviar killar. Det är ju i princip enbart folk med stora villor och segelbåtar som bor där.

Undrar vad böterna landar på? Min polare smasha en ruta på stan och fick 150 000 i böter.

Det stämmer, ca 20 år sedan.
Släktingar till bekanta har tyvärr haft oturen att inte ta sig ur WT träsket, därav hyffsad insyn i vad kidsen pysslar med.

Det måste byggts otroligt mycket stora villor och köpts en jäkla massa segelbåtar sedan dess om något av det du påstår är förankrat i någon form av verklighet.

Lätt att avgöra på google maps för den som orkar.
Svaret säger kanske en del om sanningshalten i din utsvävning gällande 150k i böter för en ruta med.
Citera
2024-07-26, 08:12
  #16
Medlem
Slobodans avatar
https://unt.se/nyheter/osthammar/art...ammar/jd0k38xl

2 gripna i 18 års åldern men släpta på fri fot för senaste skadegörelsen.

Lite inne på det fler snuddat vid tidigare i tråden, tror förstörelsen är WT kids likt min tidigare tes medans det som är riktat mot kommunen, dess tjänstemän samt fordon är andra förövare.

Citat:
Ursprungligen postat av DroneXR7
Jag bor i stockholm men vi har en stuga där ute. Det faktum att du tror att man blir våldsam av HHC eller liknande berusningsmedel säger mer om dig än någonting annat. Jävla tönt.

Då borde du ju veta vad en stor villa är.

Vad ni ungdomar exprimenterar med i era epor och drar för slutsatser av det säger noll och inget om den verkliga världen, likt en påstådd böter på 150k för ett skyltfönster.
Försvara Östhammar, dess invånare och förfallet bäst du vill, ingen bryr sig och faktum kvarstår att det är en riktigt WT samhälle av rang.


Tillbaka till Topic.
__________________
Senast redigerad av Slobodan 2024-07-26 kl. 08:37.
Citera
2024-07-26, 21:51
  #17
Medlem
Har fått till mig att gärningsmännen ska vara födda -08. Finns det någon sanning i det? Någon som har namn på snorungarna?
Citera
2024-07-27, 13:26
  #18
Medlem
N*o Palon*n (*=e)
Är en skinhead född 08 som gick runt i Östhammar med en slägga och förstörde allt i sin väg tillsammans med en till person som jag dock inte känner till.
Citera
2024-07-27, 17:03
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slobodan
Östhammar är en WT håla av rang.
Knarkas och sups hejvilt lågnt ner i åldrarna till föräldras goda minne dessutom.

Spontana känslan är att det var Kalles-Kaviar killar som spårat på vape-ruset för att uppnå en högre status bland ortens EPA kungar nere på COOP parkeringen, snarare än babbar.

Babbar går på levande ting, Kalle går på saker som inte ger igen.

Får se hur fel jag har när namnen offentliggörs.

Jädrans vad din kunskap om orten Östhammar är utdaterad. Det kanske var mera så för 25+ år sedan, men så är det inte nu alls. Därav tråden, till att börja med. Det finns inte längre någon WT som har råd att bo där, helt enkelt.
Inbrott och stölder är t ex en sällsynt händelse på denna ort.
Bara en sån sak som att postkodlotteriet nyligen delat ut 260 miljoner kronor i området har nog inte gjort det sämre.
Det är just av denna anledning som senaste tidens händelser är ett trendbrott och som behöver belysas och förstås av samhällets innevånare.
Du har helt enkelt fel om Östhammars centralort.
Citera
2024-07-27, 17:03
  #20
Medlem
Slobodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hassemedmicron
N*o Palon*n (*=e)
Är en skinhead född 08 som gick runt i Östhammar med en slägga och förstörde allt i sin väg tillsammans med en till person som jag dock inte känner till.

Enda vuxna med samma efrernamn skriven i Östhammar bor ju på rätt adress för att jag inte bara ska få ett kryss på min bingobricka om det finns kopplingar mellan dem.

Väntar med spänning på namnet på den andre.
Extrema odds på en babbeluring om nu N*o är skinskalle.
Citera
2024-07-27, 19:35
  #21
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barfvomit
Jädrans vad din kunskap om orten Östhammar är utdaterad. Det kanske var mera så för 25+ år sedan, men så är det inte nu alls. Därav tråden, till att börja med. Det finns inte längre någon WT som har råd att bo där, helt enkelt.
Inbrott och stölder är t ex en sällsynt händelse på denna ort.
Bara en sån sak som att postkodlotteriet nyligen delat ut 260 miljoner kronor i området har nog inte gjort det sämre.
Det är just av denna anledning som senaste tidens händelser är ett trendbrott och som behöver belysas och förstås av samhällets innevånare.
Du har helt enkelt fel om Östhammars centralort.

265 miljoner! Det lär märkas i en så liten ort!
Citera
2024-07-27, 20:27
  #22
Medlem
En riktig byhåla med mycket WT.
Skadegörelse och bränder är dom duktiga på.
Citera
2024-07-27, 20:30
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hassemedmicron
N*o Palon*n (*=e)
Är en skinhead född 08 som gick runt i Östhammar med en slägga och förstörde allt i sin väg tillsammans med en till person som jag dock inte känner till.
Skicka hem finnpajsaren.
Citera
2024-07-27, 21:29
  #24
Medlem
LezFears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DroneXR7
Min polare smasha en ruta på stan och fick 150 000 i böter.

Knappast troligt. Däremot dömdes han kanske till att betala ett skadestånd på 150 000 kr om det handlade om en mycket stor och dyr fönsterruta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in