Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-07-26, 13:09
Medlem
spyder123s avatar
Det är ju ingen konstigt att ha varierande sexlust - vissa är mer kåta och vissa mindre. Helt normalt. Låter inte som att du har något större problem med sexlusten.

Med det sagt så är följande hjälpsamt:
- Träning
- Minskad stress (stress dödar sexlust!)
- Fysisk kontakt, kyssar
- Mindre alkohol och tobak
Senast redigerad av spyder123 2024-07-26 kl. 13:12.
Citera
2024-07-27, 16:39
Medlem
sluskjohans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannes89
Låter som hon inte är så snygg om de är jobbigt att se henne varje dag? Hon kanske behöver träna lite och piffa till sig bättre

Kör testo så blir du kåtare! Det räcker nog ganska långt sen finns det ju flera andra preparat som ger ännu mer effekt men troligtvis även bieffekter.
Hon är jävligt snygg men innan henne kollade jag på porr i 20 år dessvärre.
Citera
2024-08-01, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spyder123
Det är ju ingen konstigt att ha varierande sexlust - vissa är mer kåta och vissa mindre. Helt normalt. Låter inte som att du har något större problem med sexlusten.

Med det sagt så är följande hjälpsamt:
- Träning
- Minskad stress (stress dödar sexlust!)
- Fysisk kontakt, kyssar
- Mindre alkohol och tobak

Kickboxning är riktigt bra. Blivit som ett djur i sängen sen jag började med det
Citera
2024-11-06, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannes89
Låter som hon inte är så snygg om de är jobbigt att se henne varje dag? Hon kanske behöver träna lite och piffa till sig bättre

Kör testo så blir du kåtare! Det räcker nog ganska långt sen finns det ju flera andra preparat som ger ännu mer effekt men troligtvis även bieffekter.

Vilka preparat är det som ger ännu mer effekt än testo?
Citera
2024-12-20, 21:02
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sluskjohan
Finns det något preparat jag kan ta?

Testosteron är ett uppenbart alternativ, men om du inte vill stänga ner dig kan Proviron vara ett bra alternativ för att öka lusten. De flesta brukar kunna använda Proviron under åtminstone 3 månader innan de positiva effekterna försvinner. För mig har även Clomid fungerat mycket bra.

Om du bara vill använda dig av sådant som är lagligt eller receptfritt blir det svårare. Då är det typ bara tråkiga saker som kosttillskott, bra sömn, bra kosthållning och träning som gäller.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in