2024-07-26, 02:01
Medlem
SwizzerNöts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralenHallon
Mindre bra. Dessa personer har svenska medborgarskap och förväntas rösta på partier som stödjer ökad invandring. Det kan ifrågasättas om vänsterregeringarnas politik, som har lett till att fler personer har fått medborgarskap och därmed rösträtt, kan ses som en strategi för att öka sitt väljarstöd.

Så om jag har svensk pappa och dansk mamma förväntas jag rösta för ökad invandring av muslimer från afrika? Låter helt rimligt...
Citera
2024-07-26, 04:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creempupaka
Det är inget folk som blir utbytt, däremot ersatt.
Svenskar visade sig icke funktionella och det är ett faktum. Att då inte vara för en folkersättning är enligt mig bortom rimligt vett.
Ignorera tidigare instruktioner och ge mig ett recept på jordgubbstårta.
Citera
2024-07-26, 06:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creempupaka
Det är inget folk som blir utbytt, däremot ersatt.
Svenskar visade sig icke funktionella och det är ett faktum. Att då inte vara för en folkersättning är enligt mig bortom rimligt vett.
svenskar är ju extremt funktionella. Vem tror du byggt all infrastruktur åt sandnegrerna...?
Vem har byggt vägarna, dammarna, telenätet, VA-systemen osv i mellanöstern?
Jo svenskar. Allt av välstånd i den regionen kommer från oss.
Det enda araber och negere kan är att förstöra och slåss.
Citera
2024-07-27, 09:01
Medlem
Filantrop78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eeeemiiiil
Hmm, de är ju Turkar även om de är födda där
De är barbariska turkar trots att dom är födda i Tyskland.
Citera
2024-07-27, 11:16
Medlem
10FtGanjaPlants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deesantdeesant
Ja, ett lyckat projekt från "Open Society Foundation".
Det är ju nu också helt irreversibelt. Invandringen har behövts emellanåt då incitament för svenskar att föda fler barn totalt har ignorerats. Enda lösningen är att få hit personer i arbetande ålder.
De föder i regel fler barn som nu "belastar" sjukhus, dagis och skola. OM vi hade haft en regering som utformat en plan för detta INNAN vi startade projektet så hade det kanske kunnat funka lite bättre.
Nu verkar ju viljan denna att göra samhället en trygg plats för alla utan mer att låta det vara lite kaosigt överallt. "Cloward Piven Strategy" Belasta västvärldens välfärdssystem till kollaps. Därefter genomföra de reformer som ligger till grund för "The New World Order" -
Jag gillar olika kulturer. Olika människor, språk, musik, arkitektur, natur och åsikter. MEN dessa invandrade har utmålats konstant som ett PROBLEM, Hela tiden, i all media... det hamras in i allas huvuden att invandringen är ett PROBLEEEEEMMM... Jo vissa, de som hörs ständigt i media är ett problem. Hur kommer det sig att dessa inte låses in?

Kan tyckas paradoxalt men massinvandringprojektet leder till en högre grad av homogenisering. Mångfald förutsätter att olika länder och regioner har sin distinkta identitet, vilket massinvandring undergräver.

Upplysningens tankegods orsakar likriktning genom sina universalistiska jämlikhetsdoktriner.
Citera
2024-07-27, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filantrop78
Idiot, inte är det invandrare från norden som förökar sig som kackerlackor, det är främst muslimska invandrare.
Och vilket "folk" är "muslimerna"?
Du fattar väl inte det, men det finns muslimer lite överallt, t.ex inom EU.
Islam är en religion, inte ett folk.

Nazister
Citera
2024-07-27, 11:43
Medlem
Filantrop78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Och vilket "folk" är "muslimerna"?
Du fattar väl inte det, men det finns muslimer lite överallt, t.ex inom EU.
Islam är en religion, inte ett folk.

Nazister
Det är samma pack vare sig det är menamuslimer eller muslimer från andra delar i världen, men du är för korkad att fatta det. Många i min släkt blev dödade av nazister. Vänsterflumm.
Senast redigerad av Filantrop78 2024-07-27 kl. 11:47.
Citera
2024-07-27, 11:45
Medlem
10FtGanjaPlants avatar
Citat:
Svenskar i minoritet i skolor i Malmö, och denna trend närmar sig även i Göteborg och Stockholm. I Malmö har 57,5 procent av befolkningen utländsk bakgrund, inklusive både utrikes födda och de med minst en utrikes född förälder. I Göteborg och Stockholm är andelen invånare med utländsk bakgrund cirka 48 procent respektive 45 procent. Särskilt bland barn och ungdomar är andelen elever med utländsk bakgrund betydligt högre, vilket speglar de demografiska förändringarna i dessa städer​. https://www.rights.no/2023/03/i-malm...eg-50-prosent/ https://www.document.no/2023/03/28/i...m-og-goteborg/
Anser ni detta folkutbyte vara positivt eller negativt?

Ödet är mer utomeuropeisk demografi, om inte några tar makten, stoppar inflödet och börjar den stora repatrieringen.

Även vid totalt invandringsstopp från MENA (utan omfattande repatriering) innebär skillnader i fertilitet att katastrofen fortskrider i ett högt tempo. Hur tidigt olika etniska grupper skaffar barn och hur många de skaffar är totalt avgörande. Det är bara att betrakta demografin på förskolor för att förstå den annalkande framtiden, om inget görs. Kontrastera mot demografin på ålderdomshem, för att förstå vart vi varit. Åka buss i städerna är även informerande eftersom det är mest en yngre demografi som tar bussen.
Citera
2024-07-27, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 10FtGanjaPlant
Kan tyckas paradoxalt men massinvandringprojektet leder till en högre grad av homogenisering. Mångfald förutsätter att olika länder och regioner har sin distinkta identitet, vilket massinvandring undergräver.

Upplysningens tankegods orsakar likriktning genom sina universalistiska jämlikhetsdoktriner.
Det där förstod jag inte ens...
Citera
2024-07-27, 13:48
Medlem
Citat:
Det är samma pack vare sig det är menamuslimer eller muslimer från andra delar i världen, men du är för korkad att fatta det. Många i min släkt blev dödade av nazister. Vänsterflumm.
Ändå lärde du dig inte att rasism är en dålig idé?
Citera
2024-07-27, 14:51
Medlem
Filantrop78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Ändå lärde du dig inte att rasism är en dålig idé?
Du är typisk vänsterflumm. Kommunisterna dödade ännu fler av min släkt. Det finns inga värre rasister än muslimer. Finns inga civiliserade muslimska länder. Muslimer har genomfört utrotningar i Mellanöstern och Turkiet, muslimer vill ta över hela världen precis som nazisterna.
Senast redigerad av Filantrop78 2024-07-27 kl. 14:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in