Resultat: Piercing snyggt eller fult...
Det kan vara jättesnyggt!
26,32%
10 röster
Det är inte så farligt eller lite snyggt ibland
5,26%
2 röster
Det är mestadels fult...
23,68%
9 röster
Min Gud, bevara mig från piercade människor!
44,74%
17 röster
  • 1
  • 2
2024-07-26, 17:37
Medlem
Lite konstigt så få är positiva då detta är ett forum för bl.a. piercing. De som är piercade måste ju ändå gilla det, då de investerat tid och pengar i dessa möjligen smärtsamma kropps-modifikationer...
Citera
2024-07-26, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snobird
Lite konstigt så få är positiva då detta är ett forum för bl.a. piercing. De som är piercade måste ju ändå gilla det, då de investerat tid och pengar i dessa möjligen smärtsamma kropps-modifikationer...

Rent allmänt så anses det inte som snyggt med en snor-näsring. Och näsborrar är inte särskilt attraktivt, de är utgången för snor.
Citera
2024-07-26, 17:46
Medlem
En liten ring i ena näsborren... De ser kanske inte så jävligt ut men i så fall för det är ganska subtilt...

Vad tycker ni?
Citera
2024-07-26, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Rent allmänt så anses det inte som snyggt med en snor-näsring. Och näsborrar är inte särskilt attraktivt, de är utgången för snor.

Näsan är en del av det som gör en kvinnas ansikte vackert. Eller tror du en kvinna utan näsa är vackrare? Det sistnämnda kan ju faktiskt bli resultatet av just "tjurring"...
Citera
2024-07-26, 17:53
Medlem
Citat:
Näsan är en del av det som gör en kvinnas ansikte vackert. Eller tror du en kvinna utan näsa är vackrare? Det sistnämnda kan ju faktiskt bli resultatet av just "tjurring"...

Man brukar försöka att framhäva vackra områden som ögon och mun, men varför göra det med näsborrar? Och när nosringen glimmar till så kan den uppfattas som just snor. Och det är ännu värre om den är svart eftersom den sitter där man snyter sig. Inte särskilt fräscht.
Såg en tjej som hade som tunna svarta pinnar som stack ut ur båda näsborrarna. Vad såg det ut som på håll?
Senast redigerad av Newton555 2024-07-26 kl. 18:09.
Citera
2024-07-26, 21:45
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
...

Så vad tror och tycker ni? Varför piercar folk sig?
Apa se, apa göra.
Citera
2024-07-27, 08:41
Medlem
BernardLoutres avatar
Bättre än tatueringar i alla fall. När man har tröttnat så är det rätt så enkelt att ta bort skiten och hitta nåt annat sätt att hävda sig på.
Citera
2024-07-27, 13:55
Medlem
Congelados avatar
WT-beteende. Kan vara slampigt också men det är också WT.
Citera
2024-07-30, 11:24
Medlem
Citat:
Vaknade du upp en dag och tänkte (som man) "Jag måste ha ringar i bröstvårtorna. Det skulle vara snyggt"?

Eller som tjej... "En fet tjurring i näsan... Det är den look jag vill ha"?

Om det är snyggt är ju en fråga om personlig smak, men jag anar de flesta män föredrar att en tjej inte har en fet tjurring i näsan. Dessutom är det farligt att pierca genom brosk och kan eventuellt orsaka nekros...

Så kan det vara delvis ett självskadebeteende? Eller tycker folk som gör det verkligen det är snyggt? Jag fattar vissa vill vara lite sub-kultur men det finns andra sätt än att köra metal-föremål genom känsliga kroppsdelar...

Så vad tror och tycker ni? Varför piercar folk sig?

Det är för de inte vet vad de ska göra i sitt liv för att få uppmärksamhet.
Citera
2024-09-28, 13:19
Medlem
Aurvang82s avatar
Jag har alltid varit intresserad av kroppsutsmyckningar...gjorde min första tattoo när jag var 14-15år vill jag minnas. Min första piercing, i tungan gjorde jag vid 16 år. Piercade min pung när jag var 18, gick bara förbi studion, och gick in och satte den, spontant.
Vid 20 år, satte jag en PA (prins Albert), mkt för att människor i min närhet sade att det gjorde SÅ fruktansvärt ont!! Så jag var tvungen att prova!! Hör o häpna, det gör inte ont alls!! Obehagligt ljud bara prcis när nålen går igenom, som ett "knäpp' ungefär. Det gjorde jag också för att det är ganska sexigt, och efteråt så var det mkt skönare när man lärt sig hur det funkar. Tjejer blev också nyfikna på hur d skulle kännas, och många av dem sa att det var sexigt att suga en kuk med ring i sig 😉
Men att få nekros, och känselbortfall är ju bara skitsnack!! Man kan ju få ganska groteska skador av sexuella handlingar också!! Smittor, livslånga men... men likförbannat så fortsätter vi att knulla...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in