2024-07-29, 22:04
Medlem
Svidmyras avatar
Jag tänkte gå på boxningsgala men undrar var det är bäst att sitta under matcherna.

Får man blod, svett och annat på sig om man sitter närmast ringen? Jag funderar på att sitta längst ut i en rad så jag kan smita ut om jag håller på att spy eller svimma av det jag ser och jag skulle vilja ha en plats vid en ringhörna så man kan sitta nära och se vad de gör för att fixa boxaren mellan ronderna, vet man var ringhörnorna för boxarna är när man köper biljetter eller måste man chansa?

Är det säkrare, och ser man bättre, om man sitter några rader från ringen? Jag är ganska liten så jag är rädd att jag inte ser över golvkanten om jag sitter på en av de närmaste raderna.
Citera
2024-07-29, 22:25
Avstängd
Kapten-Kepss avatar
Det klart du inte kommer behöva spy eller svimma av att se två boxare slåss.
Citera
2024-07-29, 22:36
Medlem
Ta en bänkrad där du sitter, har du ditt huvud i samma höjd som boxarnas huvud.
Citera
2024-07-29, 23:20
Medlem
SvenHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten-Keps
Det klart du inte kommer behöva spy eller svimma av att se två boxare slåss.
Jag tror TS känner sig själv bättre än du.
Citera
2024-07-30, 05:57
Medlem
Är man så känslig att man tror man ska svimma av att se boxning ska man inte gå.
Citera
2024-07-30, 07:58
Moderator
Protons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
Jag tänkte gå på boxningsgala men undrar var det är bäst att sitta under matcherna.

Får man blod, svett och annat på sig om man sitter närmast ringen? Jag funderar på att sitta längst ut i en rad så jag kan smita ut om jag håller på att spy eller svimma av det jag ser och jag skulle vilja ha en plats vid en ringhörna så man kan sitta nära och se vad de gör för att fixa boxaren mellan ronderna, vet man var ringhörnorna för boxarna är när man köper biljetter eller måste man chansa?

Är det säkrare, och ser man bättre, om man sitter några rader från ringen? Jag är ganska liten så jag är rädd att jag inte ser över golvkanten om jag sitter på en av de närmaste raderna.
Röd resp Blå bord framgå av fightcardet, röd är den till vänster.

Att sitta vid ringhörnan är ju ett straff man får för sina synders skull, skitkul att ha en stolpe mitt i blickfånget när man kollar på matchen.

Sätt dig nåra rader högre upp är mitt förslag så ser du bäst, går det att få å du sitter mitt framför ringen där är det troligen bäst imo.
Citera
2024-07-30, 08:10
Medlem
Boxning är min favorit sport. Med det sagt, jag går aldrig till "live" boxning, bästa sätet i huset är hemma framför TVn. Ingen idiot som skymmer sikten,folk som hostar och är sjuka dessutom så har jag toan och köket endast några steg bort.
Citera
2024-07-30, 16:08
Medlem
Svidmyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proton
Röd resp Blå bord framgå av fightcardet, röd är den till vänster.

Att sitta vid ringhörnan är ju ett straff man får för sina synders skull, skitkul att ha en stolpe mitt i blickfånget när man kollar på matchen.

Sätt dig nåra rader högre upp är mitt förslag så ser du bäst, går det att få å du sitter mitt framför ringen där är det troligen bäst imo.

Tackar för tips! Såg nu att första raderna är utsålda så jag har tydligen tur i oturen.
Citera
2024-07-30, 21:33
Avstängd
Kapten-Kepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Jag tror TS känner sig själv bättre än du.

Intressant att ta del av dina teorier om människor du aldrig träffat.
Citera
2024-07-30, 22:50
Medlem
SvenHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten-Keps
Intressant att ta del av dina teorier om människor du aldrig träffat.
Underbar ironi att du säger det
Citera
2024-07-30, 23:11
Avstängd
Kapten-Kepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Underbar ironi att du säger det

Ironiskt att du anser det ironiskt att någon säger något som du själv säger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in